Części układu paliwowego motocykla
Peugeot XP6 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
42,03 zł
Zawór membranowy
69,99 zł
Zawór membranowy AM6
169,07 zł
Dozownik oleju AM6 - 121099
240,98 zł
Gaźnik Naraku 17,5 motorowery - NK201.19
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Peugeot XP6 50
- Peugeot XP6 50 Enduro 2011
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2011
- Peugeot XP6 50 Enduro 2008
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2008
- Peugeot XP6 50 Enduro 2009
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2009
- Peugeot XP6 50 Enduro 2010
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2010
- Peugeot XP6 50 1999
- Peugeot XP6 50 2002
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2003
- Peugeot XP6 50 Supermoto koła szprychowe 2009
- Peugeot XP6 50 Supermoto koła szprychowe 2010
- Peugeot XP6 50 Supermoto koła szprychowe 2011
- Peugeot XP6 50 Enduro 2012
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2012
- Peugeot XP6 50 Supermoto 1997
- Peugeot XP6 50 Enduro 1997
- Peugeot XP6 50 Supermoto 1998
- Peugeot XP6 50 Enduro 1998
- Peugeot XP6 50 Supermoto 1999
- Peugeot XP6 50 Enduro 1999
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2000
- Peugeot XP6 50 Enduro 2000
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2001
- Peugeot XP6 50 Enduro 2001
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2002
- Peugeot XP6 50 Enduro 2002
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2007
- Peugeot XP6 50 Enduro 2007
- Peugeot XP6 50 Enduro
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2004
- Peugeot XP6 50 Enduro 2004
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2005
- Peugeot XP6 50 Enduro 2005
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2006
- Peugeot XP6 50 Enduro 2006
other_motorcycle_models
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300
- Peugeot Elystar 50