Części układu paliwowego motocykla
Peugeot Tweet 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 125 2011
- Peugeot Tweet 125 2012
- Peugeot Tweet 125 RS 2011
- Peugeot Tweet 125 2010
- Peugeot Tweet 125 RS 2013
- Peugeot Tweet 125 2014
- Peugeot Tweet 125 Pro 2014
- Peugeot Tweet 125 RS 2014
- Peugeot Tweet 125 Evo 2015
- Peugeot Tweet 125 Pro 2015
- Peugeot Tweet 125 Evo 2016
- Peugeot Tweet 125 Pro 2016
- Peugeot Tweet 125 Allure 2016
- Peugeot Tweet 125 Double Black 2016
- Peugeot Tweet 125 Paris 2016
- Peugeot Tweet 125 RS SBC 2017
- Peugeot Tweet 125 SBC 2017
- Peugeot Tweet 125 i.e. Double Black SBC 2017
- Peugeot Tweet 125 i.e. Paris SBC 2017
- Peugeot Tweet 125 RS 2012
- Peugeot Tweet 125 2013
- Peugeot Tweet 125 RS 2015
- Peugeot Tweet 125 RS 2016
- Peugeot Tweet 125 Paris 2017
- Peugeot Tweet 125 Pro SBC 2017
- Peugeot Tweet 125 ABS 2018
- Peugeot Tweet 125 SBC 2018
- Peugeot Tweet 125 Active SBC 2018
- Peugeot Tweet 125 Allure SBC 2018
- Peugeot Tweet 125 RS SBC 2018
- Peugeot Tweet 125 ABS 2019
- Peugeot Tweet 125 SBC 2019
- Peugeot Tweet 125 Active CBS 2021
- Peugeot Tweet 125 GT CBS 2021
- Peugeot Tweet 125 RS CBS 2021
- Peugeot Tweet 125 Pro 2013
- Peugeot Tweet 125 ABS 2017
- Peugeot Tweet 125 Pro 2012
- Peugeot Tweet 125 SBC 2020
- Peugeot Tweet 125 2016
- Peugeot Tweet 125 2017
- Peugeot Tweet 125 Active SBC 2022
- Peugeot Tweet 125 GT SBC 2022
- Peugeot Tweet 125 RS SBC 2021
other_motorcycle_models
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Tweet 150
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500