Części układu paliwowego motocykla
Peugeot Vogue 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Peugeot Vogue 50
- Peugeot Vogue 50 2011
- Peugeot Vogue 50 2012
- Peugeot Vogue 50 2007
- Peugeot Vogue 50 2008
- Peugeot Vogue 50 2009
- Peugeot Vogue 50 2010
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2008
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2009
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2010
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2011
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2012
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2013
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2014
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2015
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2016
- Peugeot Vogue 50 koła odlewane 2017
- Peugeot Vogue 50 2006
- Peugeot Vogue 50 2T 1996
- Peugeot Vogue 50 2T 1997
- Peugeot Vogue 50 2T 1998
- Peugeot Vogue 50 2T 2000
- Peugeot Vogue 50 2T 2001
- Peugeot Vogue 50 2T 2002
- Peugeot Vogue 50 2T 2003
- Peugeot Vogue 50 2T 2004
- Peugeot Vogue 50 2T 2005
- Peugeot Vogue 50 SA2 1993
- Peugeot Vogue 50 SA2 1994
- Peugeot Vogue 50 SA2 1995
- Peugeot Vogue 50 TA2 1995
- Peugeot Vogue 50 TA2 1994
- Peugeot Vogue 50 TA2 1993
other_motorcycle_models
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300