Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 416
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(57)
-15%
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
(57)
-5%
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
-10%
49,41 zł
54,90 zł
Najniższa cena: 54,90 zł
Zębatka przód JT JTF296.15, 15z rozmiar 525 - JTF296.15
(2)
-10%
94,05 zł
104,50 zł
Najniższa cena: 104,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1332.40, 40z rozmiar 525 - JTR1332.40
(1)
-10%
35,82 zł
39,80 zł
Najniższa cena: 39,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 39x51x8/10,5 - P40FORK455047
-5%
167,05 zł
175,84 zł
Najniższa cena: 175,84 zł
Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 334-6 - MES334-6
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901TM 10X1,25 kolor tytanowy - MCH901T
-5%
31,26 zł
32,90 zł
Najniższa cena: 32,90 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C
-5%
268,65 zł
282,79 zł
Najniższa cena: 282,79 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 118-7 - MCC118-7
196,83 zł
Cewka zapłonowa Emgo Honda - 21020338
22,15 zł
Automat stopu Emgo - 21060335
-5%
176,85 zł
186,16 zł
Najniższa cena: 157,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SRT (2 szt.) - MCB598SRT
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S
66,10 zł
Linka gazu B Motion Pro - 02-0286
66,10 zł
Linka gazu A Motion Pro - 02-0285
-5%
303,05 zł
319,00 zł
Najniższa cena: 319,00 zł
dostawa 0 złKierownica TRW Lucas MCL120CKB stalowa 25,4mm dragbar long kolor chromowana - MCL120CKB
72,50 zł
Filtr powietrza Emgo - 12-90350
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VT 600
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1994
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1993
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1998
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1997
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1996
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1995
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2007
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2006
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2005
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2004
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2003
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2002
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2001
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 2000
- Honda VT 600 CD Shadow Deluxe 1999
- Honda VT 600 C Shadow 2007
- Honda VT 600 C Shadow 2006
- Honda VT 600 C Shadow 2005
- Honda VT 600 C Shadow 2004
- Honda VT 600 C Shadow 2003
- Honda VT 600 C Shadow 2002
- Honda VT 600 C Shadow 2001
other_motorcycle_models
- Honda VT 500
- Honda VT 1300
- Honda VT 750
- Honda VT 1100
- Honda VT 700
- Honda VT 800
- Honda VT 250
- Honda VT 125 Shadow
- Honda VT 600 Shadow
- Honda VT 1100 Shadow
- Honda VTR 250
- Honda VTR 1000
- Honda VTX 1800
- Honda VTX 1300
- Honda VFR 800
- Honda CB 400
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
Honda VT 600 Shadow
Honda VT 600 Shadow to motocykl klasy cruiser, produkowany przez japoński koncern od 1988 roku. Rasowe brzmienie silnika V2, ponadczasowy wygląd krążownika i wykonanie, którym Honda wyznacza trendy dla innych producentów - to właśnie te cechy w największym stopniu przyczyniły się do sukcesu modelu VT 600 Shadow.
Honda VT 600 Shadow została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 583 ccm. Chłodzony cieczą V-Twin posiada klasyczny dla serii Shadow rodzaj rozrządu, czyli trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu (rozrząd OHC). Silnik czterosuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania, elektryczny rozrusznik i zapłon cyfrowy z elektronicznym wyprzedzeniem. Serce modelu VT 600 Shadow generuje moc maksymalną 41 KM i maksymalny moment obrotowy 51 Nm. Dzięki niskiej masie własnej motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Honda waży tylko 207 kilogramów - taka specyfikacja umożliwia dynamiczne przyspieszenia i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 170 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach (na rynku południowoamerykańskim dostępne były wersje 5. biegowe), łańcucha napędowego z uszczelnieniem typu O-ring i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Niska masa i nie wysilony silnik zagwarantowały również niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 11 litrów użytkownicy będą mogli pokonać prawie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort podróżowania zapewni klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 39 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym. Nad bezpieczeństwem użytkowników modelu VT 600 Shadow czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i zacisk dwutłoczkowy (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy być może nie napawa optymizmem, jednakże w przypadku Hondy spełnia swoje zadanie na akceptowalnym poziomie.