Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 645
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
29,48 zł
32,75 zł
Najniższa cena: 32,75 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
-5%
105,10 zł
110,63 zł
Najniższa cena: 110,63 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
84,57 zł
Regulator napięcia Honda - 202408
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VT 500
- Honda VT 500 C Shadow 1984
- Honda VT 500 E 1984
- Honda VT 500 C Shadow 1983
- Honda VT 500 E 1983
- Honda VT 500 E 1985
- Honda VT 500 E 1986
- Honda VT 500 E 1987
- Honda VT 500 Ascot 1984
- Honda VT 500 C Shadow 1985
- Honda VT 500 C Shadow 1986
- Honda VT 500 C Shadow 2001
- Honda VT 500 C Shadow 2002
- Honda VT 500 C Shadow
- Honda VT 500 C Shadow 2004
- Honda VT 500 C Shadow 2005
- Honda VT 500 C Shadow 2006
- Honda VT 500 C Shadow 2007
- Honda VT 500 C Shadow 2008
- Honda VT 500 C Shadow 2009
- Honda VT 500 C Shadow 2010
- Honda VT 500 C Shadow 2011
- Honda VT 500 C Shadow 2012
- Honda VT 500 C Shadow 2013
- Honda VT 500 C Shadow 2014
- Honda VT 500 C Shadow 2015
- Honda VT 500 C Shadow 2016
- Honda VT 500 C Shadow 2017
- Honda VT 500 C Shadow 2018
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1993
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1994
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1995
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1996
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1997
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1998
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1999
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 2000
- Honda VT 500 FT Ascot 1983
other_motorcycle_models
- Honda VT 1300
- Honda VT 600
- Honda VT 750
- Honda VT 1100
- Honda VT 700
- Honda VT 800
- Honda VT 250
- Honda VT 125 Shadow
- Honda VT 600 Shadow
- Honda VT 1100 Shadow
- Honda VTR 250
- Honda VTR 1000
- Honda VTX 1800
- Honda VTX 1300
- Honda VFR 800
- Honda CB 400
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
Honda VT 500 Shadow
Honda VT 500 Shadow to motocykl klasy cruiser, produkowany przez japoński koncern w latach 1983-1986. Bulgoczący silnik V2, wygląd prawdziwego krążownika i wysoka jakość wykonania, z której są znane wszystkie motocykle Hondy - dzięki tym cechom model VT 500 Shadow znalazł swoją grupę miłośników. Niestety zbyt małą, aby utrzymać się w sprzedaży dłużej, niż 3 lata.
Honda VT 500 Shadow została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 491 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 32 mm), elektryczny rozrusznik i elektroniczny zapłon. Serce VT 500 Shadow generuje moc maksymalną 50 KM i maksymalny moment obrotowy 42 Nm, co gwarantuje kierowcy dynamiczne przyspieszenie - jak na tę klasę pojemnościową i typ motocykla - oraz pozwala osiągnąć prędkość maksymalną ponad 165 km/h. Mimo, że VT 500 Shadow nie należy do najlżejszych motocykli - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, waży 183 kilogramy - to ta jednostka zapewni kierowcy odpowiedni zapas mocy. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i wału napędowego, który nie wymaga od użytkownika tyle uwagi, co klasyczny łańcuch napędowy. Dopracowana konstrukcja nie wysilonego silnika przyniosła pozytywne rezultaty w postaci niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 12,5 litra użytkownicy mogą cieszyć się zasięgiem ponad 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort na dużych dystansach zapewni widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym (średnica goleni - 36 mm) i dwa amortyzatory olejowe, które wyposażono w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Z kolei o bezpieczeństwo podróżujących zadba tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z nie wygórowanymi osiągami motocykla.