Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
21,51 zł
25,30 zł
Najniższa cena: 25,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 151 Aprilia/BMW/MUZ - HF151
61,35 zł
68,17 zł
Najniższa cena: 68,17 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 256 (2 szt.) - FA256
126,04 zł
157,55 zł
Najniższa cena: 157,55 zł
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN151 - KN-151
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
43,65 zł
48,50 zł
Najniższa cena: 48,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x49,5x7/9,5 - P40FORK455065
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
323,34 zł
404,18 zł
Najniższa cena: 404,18 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 106 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-106ZB
86,39 zł
95,99 zł
Najniższa cena: 95,99 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 256 HH (2 szt.) - FA256HH
103,32 zł
114,80 zł
Najniższa cena: 114,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR5.47, 47z rozmiar 520 - JTR5.47
152,18 zł
Wskaźnik temperatury oleju M30x2,0 mm
250,60 zł
313,25 zł
Najniższa cena: 313,25 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VO 106 O-Ring otwarty z zapinką - DID520V-106
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Tuareg 600
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1987
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1988
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1989
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1990
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1991
- Aprilia Tuareg 600 1986
- Aprilia Tuareg 600 1987
- Aprilia Tuareg 600 1988
- Aprilia Tuareg 600 1989
- Aprilia Tuareg 600 1990
- Aprilia Tuareg 600 1991
- Aprilia Tuareg 600 1992
- Aprilia Tuareg 600 1993
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1986
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1992
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1993
- Aprilia Tuareg 600 Wind 1994
other_motorcycle_models
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Tuareg 50
- Aprilia Tuareg 650
- Aprilia Tuareg 350
- Aprilia Tuareg 125
- Aprilia Tuareg 250
- Aprilia ETX 125
- Aprilia ETX 350
- Aprilia ETX 50
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
Aprilia Tuareg 600
Tuareg 600 Wind to wielozadaniowy motocykl produkowany w latach 1988-1992 przez włoski koncern Aprilia. Stworzony dla poskramiaczy najcięższych bezdroży, choć dzięki masie zaledwie 148 kilogramów sprawdzi się także podczas codziennej jazdy po mieście. Bezsprzecznie najmocniejszymi atutami jednośladu są prostota wykonania i sprawdzone rozwiązania techniczne, przetestowane choćby podczas rajdu Paryż-Dakar.
Sercem Tuarega jest jednocylindrowy czterosuw o pojemności 562 cm³ zespolony z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów. Aby zagwarantować niezawodność użyto bezpośredniego układu chłodzenia powietrzem oraz najprostszego zasilania gaźnikiem marki DellOrto. W zawieszeniu również obyło się bez innowacji. Z przodu zainstalowano widelec teleskopowy o dużej, 40 milimetrowej średnicy lag, z tyłu zaś regulowany zawias typu Monoshock. Za trakcję w terenie odpowiadają terenowe opony firmy Michelin osadzone na klasycznych, szprychowych obręczach 21 i 17 cali. Dzięki niskiej wadze i 46 konnym silniku Aprilia osiąga prędkość maksymalną 165 km/h, za której wytrącenie odpowiada wydajny układ hamulcowy, którego tarcze ukryte są pod wytrzymałymi osłonami.
Producenci zadbali też o stylistykę. Złote obręcze kół, niska przednia szyba i malowanie zainspirowane rajdowymi maszynami przyciągają uwagę. Przez archaiczną konstrukcję, 20 litrowy zbiornik paliwa i wygodną pozycję kierowcy Tuareg znalazł się w elicie lekkich maszyn wyprawowych. Gdyby nie problemy z elektryką, byłby to motocykl niemalże idealny, choć częsty obieg wtórny świadczy o nieustającym zainteresowaniu tym modelem.