check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia SL 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 33
-10%
Zębatka przód JT JTF704.16, 16z rozmiar 525 - JTF704.16 Opcje +3

74,25 zł

82,50 zł

Najniższa cena: 82,50 zł

Zębatka przód JT JTF704.16, 16z rozmiar 525 - JTF704.16

stars    (3)
Światło Stop Denali - DNL.B6.003

430,08 zł

dostawa 0 zł

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

Filtr powietrza MIW Meiwa P5109 - P5109
Filtr powietrza BMC FM203/06 - FM203/06
-10%
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400010600100

853,41 zł

948,23 zł

Najniższa cena: 948,23 zł

dostawa 0 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400010600100

Kompletny zestaw uszczelek silnika Centauro - 411A999FL
Kierunkowskaz Vicma Aprilia - 6891

45,96 zł

Niedostępny

Kierunkowskaz Vicma Aprilia - 6891

Zestaw napędowy Afam 525 XSR2 16/41 - 484715

749,27 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw napędowy Afam 525 XSR2 16/41 - 484715

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia SL 1000

  • Aprilia SL 1000 Falco 1998
  • Aprilia SL 1000 Falco 2005
  • Aprilia SL 1000 Falco 2006
  • Aprilia SL 1000 Falco 2007
  • Aprilia SL 1000 Falco 2008

other_motorcycle_models

Aprilia SL 1000 Falco

Aprilia SL 1000 Falco to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez włoski koncern w latach 1999-2001. Mocny silnik w układzie V2, pochodzący wprost od super-sportowego modelu RSV, zapewnia ogromny zastrzyk adrenaliny, a dopracowane podwozie pozwala wykorzystać cały potencjał jednostki. SL 1000 Falco to odpowiednia propozycja dla tych, którzy w trasie lubią poczuć emocje zarówno na prostych, jak i zakrętach. Aprilia SL 1000 Falco została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 997 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, zapłon cyfrowy i elektryczny rozrusznik. Serce modelu SL 1000 Falco generuje moc maksymalną 118 KM przy 9250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 95,5 Nm przy 7000 obr./min, co przy masie zaledwie 190 kilogramów (na sucho) pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną prawie 250 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha motocyklowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie Aprili SL 1000 Falco znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 21 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,6 l/100 kilometrów bak gwarantuje zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Aprili SL 1000 Falco jest rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Amortyzację kół powierzono podzespołom z najwyższej półki. Z przodu zamontowano widelec Upside-down marki Showa (średnica lag - 43 mm), a z tyłu amortyzator hydrauliczny Sachs z regulacją odbicia i napięcia wstępnego, który został połączony progresywnie systemem APS. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedna tarcza o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Aprilia SL 1000 Falco porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17.