Części układu paliwowego motocykla
Zipp Veracruz 50 4T
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Artykuły z bloga
other_motorcycle_models
- Zipp Veracruz 125 4T
- Zipp Hot 50 4T
- Zipp Simpli 50 4T
- Zipp La Vissa 50 4T
- Zipp Memory 50 4T
- Zipp Eagle 50 4T
- Zipp Appia 50 4T
- Zipp Mini Cross 14" 110
- Zipp Mini Cross 10 110
- Zipp ZV 125 4T
- Zipp ZV 50 4T
- Zipp VZ 125 4T
- Zipp XRace 50 4T
- Zipp Vertex 150 4T
- Zipp Vasto 50 4T
- Zipp Superray 50 4T
- Zipp Tracket 250 4T
- Zipp Smart 50 4T
- Zipp Roadstar 250 4T
- Zipp Salmo 50 4T
- Zipp Raven 250 4T
- Zipp Raven 125 4T
- Zipp Rally 50 4T
- Zipp Quantum 125 4T
- Zipp Quantum 50
- Zipp Qunatum Max 125 4T
- Zipp Parco 50 4T
- Zipp MagMax 50 4T
- Zipp Kid 125 4T
- Zipp La Vissa 125 4T
- Zipp Kid 110 4T
- Zipp Kid 50 4T
- Zipp Cetus 50 2T
- Zipp VZ 50
- Zipp Shock 50 4T
- Zipp Pro 50 4T
- Zipp Ranger 50 4T
- Zipp Manic 50 4T
- Zipp Neken 50 4T
- Zipp Vega 125 4T
- Zipp Triad 50 4T
- Zipp Triad 50 2T
- Zipp Zico Simpli 50 2T
- Zipp Otis 50 4T
- Zipp Vega 50 4T
- Zipp Vapor 50 4T
- Zipp Toxic 50 4T