Części układu paliwowego motocykla
Vespa R 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
36,90 zł
Kanał dolotowy
8,62 zł
Tuleja gumowa
10,07 zł
Uszczelka kranika produkt OEM
12,32 zł
Uszczelka korka baku paliwa Vespa
104,62 zł
Korek wlewu zbiornika baku paliwa
20,55 zł
Dźwignia kranika
68,78 zł
72,40 zł
Najniższa cena: 72,40 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt O-Ring 1,5x43mm - FBG-110
16,11 zł
17,90 zł
Najniższa cena: 17,90 zł
Uszczelka pokrywy gaźnika Athena do gaźnika 19/19SHB - S410480101002
20,31 zł
Uchwyt ssania
497,50 zł
Króciec ssący Polini Membran 16/25,5mm Vespa 50 Special - 215.0117
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Vespa R 50
- Vespa R 50 1969
- Vespa R 50 1970
- Vespa R 50 1971
- Vespa R 50 1972
- Vespa R 50 1973
- Vespa R 50 1974
- Vespa R 50 1975
- Vespa R 50 1976
- Vespa R 50 1977
- Vespa R 50 1978
- Vespa R 50 1979
- Vespa R 50 1980
- Vespa R 50 1981
- Vespa R 50 1982
- Vespa R 50 1983
other_motorcycle_models
- Vespa Racer 90
- Vespa Rally 200
- Vespa Revival 50
- Vespa Rally II 200
- Vespa Rally 200 Femsatronic
- Vespa Rally 180
- Vespa Elettrica 0
- Vespa Spezial 50
- Vespa Cosa 200
- Vespa 946 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa 50
- Vespa MP3 250
- Vespa PK 125
- Vespa Sprint 125
- Vespa PK 50
- Vespa Sprint 50
- Vespa Vespino 50
- Vespa PK 80
- Vespa PK 100
- Vespa Primavera 125
- Vespa PX 125
- Vespa GTS 300
- Vespa GTS 125
- Vespa PX 150
- Vespa PX 80
- Vespa PX 200
- Vespa Primavera 50
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa Primavera 150
- Vespa LXV 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa S 125