check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Vespa Cosa 125

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Vespa Cosa 125 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Vespa Cosa 125 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 23
Uszczelka kranika
Tuleja gumowa

8,62 zł

Tuleja gumowa

-10%
Uszczelka gaźnika

15,98 zł

17,76 zł

Najniższa cena: 17,76 zł

Uszczelka gaźnika

Uszczelka wlewu paliwa produkt OEM
Filtr paliwa produkt OEM
Korek wlewu zbiornika baku paliwa
Uszczelka pokrywy gaźnika Vespa
Zatyczka przelotka gaźnika produkt OEM
Guma montażowa produkt OEM
Tuleja gumowa

10,49 zł

Tuleja gumowa

Tuleja gumowa

6,20 zł

Niedostępny

Tuleja gumowa

Gaźnik Polini zestaw 30mm Vespa PX - 177.0094

1 624,61 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Polini zestaw 30mm Vespa PX - 177.0094

Artykuły z bloga

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Vespa Cosa 125

  • Vespa Cosa 125 rozrusznik elektryczny 1987
  • Vespa Cosa 125 rozrusznik nożny 1987
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik elektryczny 1991
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik nożny 1991
  • Vespa Cosa 125 rozrusznik elektryczny 1988
  • Vespa Cosa 125 rozrusznik elektryczny 1989
  • Vespa Cosa 125 rozrusznik elektryczny 1990
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik elektryczny 1992
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik nożny 1992
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik elektryczny 1993
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik nożny 1993
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik elektryczny 1994
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik nożny 1994
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik elektryczny 1995
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik nożny 1995
  • Vespa Cosa 125 1991
  • Vespa Cosa 125 1992
  • Vespa Cosa 125 1993
  • Vespa Cosa 125 1994
  • Vespa Cosa 125 1995
  • Vespa Cosa 125 1996
  • Vespa Cosa 125 1997
  • Vespa Cosa 125 1989

other_motorcycle_models