Części układu paliwowego motocykla
Buffalo/Quelle SC 125 2009
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
34,19 zł
Guma gaźnika GY6 125cm3 4T - 234898
147,48 zł
Gaźnik 4T GY6 125 150 ATV - 186673
20,90 zł
Kranik paliwa 101 Octane - GY14873
18,67 zł
Kanał dolotowy 101 Octane - GY15432
314,54 zł
Gaźnik Naraku 26mm Tuning GY6 Yamaha 125 Daelim Beeline - NK201.29
Artykuły z bloga
other_motorcycle_models
- Buffalo/Quelle SC 125
- Buffalo/Quelle Thunderbike 125
- Buffalo/Quelle Skeggia 50
- Buffalo/Quelle Silverfox 50
- Buffalo/Quelle Silverfox 25
- Buffalo/Quelle MY 50 AC
- Buffalo/Quelle Carosello 50 AC
- Buffalo/Quelle CY 25 AC
- Buffalo/Quelle Califfone 25
- Buffalo/Quelle AT10 50 Byte AC
- Buffalo/Quelle AT10 25 Byte AC
- Buffalo/Quelle 1M 25
- Buffalo/Quelle Adly AT 125
- Buffalo/Quelle Wind 50 4T
- Buffalo/Quelle Thunderbike 50
- Buffalo/Quelle Hero 125
- Buffalo/Quelle Italo 125
- Buffalo/Quelle Alpino 25
- Buffalo/Quelle Big Panther 125
- Buffalo/Quelle Rex 50 AC 2T
- Buffalo/Quelle Rex 150
- Buffalo/Quelle Rex 250
- Buffalo/Quelle RS 750 50
- Buffalo/Quelle RS 50 Classic 4T
- Buffalo/Quelle RS 500 50
- Buffalo/Quelle RS 700 50 4T
- Buffalo/Quelle Warrior/Rebel 125
- Buffalo/Quelle Hero 50 4T
- Buffalo/Quelle Speedy 50 4T
- Buffalo/Quelle RS 600 50 4T
- Buffalo/Quelle Rebel 50 4T
- Buffalo/Quelle RS 1100 125
- Buffalo/Quelle RS 1000 125
- Buffalo/Quelle Wild Eagle 5000 4T
- Buffalo/Quelle Wild Eagle 50 4T
- Buffalo/Quelle Alpino 50
- Buffalo/Quelle KVR 125
- Buffalo/Quelle VRR 125
- Buffalo/Quelle VRR 50 4T
- Buffalo/Quelle ZX 50 4T
- Buffalo/Quelle TVZ 50 4T
- Buffalo/Quelle Minibike 50 4T
- Buffalo/Quelle TVZ 25 4T
- Buffalo/Quelle KVR 50 4T
- Buffalo/Quelle Streak 50 AC
- Buffalo/Quelle Tanco 50 4T
- Buffalo/Quelle Warrior/Rebel 50 4T
- Buffalo/Quelle Viper 150
- Buffalo/Quelle Stinger 250