Części układu paliwowego motocykla
Buffalo/Quelle RS 500 50 4T 2009
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,35 zł
Króciec gaźnika ssący GY6 4T Moretti
20,90 zł
Kranik paliwa 101 Octane - GY14873
10,99 zł
Guma gaźnika 4T bez korka - 353027
other_motorcycle_models
- Buffalo/Quelle RS 500 50
- Buffalo/Quelle Thunderbike 125
- Buffalo/Quelle Skeggia 50
- Buffalo/Quelle Silverfox 50
- Buffalo/Quelle Silverfox 25
- Buffalo/Quelle MY 50 AC
- Buffalo/Quelle Carosello 50 AC
- Buffalo/Quelle CY 25 AC
- Buffalo/Quelle Califfone 25
- Buffalo/Quelle AT10 50 Byte AC
- Buffalo/Quelle AT10 25 Byte AC
- Buffalo/Quelle 1M 25
- Buffalo/Quelle Adly AT 125
- Buffalo/Quelle Wind 50 4T
- Buffalo/Quelle Thunderbike 50
- Buffalo/Quelle Hero 125
- Buffalo/Quelle Italo 125
- Buffalo/Quelle Alpino 25
- Buffalo/Quelle Big Panther 125
- Buffalo/Quelle Rex 50 AC 2T
- Buffalo/Quelle Rex 150
- Buffalo/Quelle Rex 250
- Buffalo/Quelle RS 750 50
- Buffalo/Quelle RS 50 Classic 4T
- Buffalo/Quelle SC 125
- Buffalo/Quelle RS 700 50 4T
- Buffalo/Quelle Warrior/Rebel 125
- Buffalo/Quelle Hero 50 4T
- Buffalo/Quelle Speedy 50 4T
- Buffalo/Quelle RS 600 50 4T
- Buffalo/Quelle Rebel 50 4T
- Buffalo/Quelle RS 1100 125
- Buffalo/Quelle RS 1000 125
- Buffalo/Quelle Wild Eagle 5000 4T
- Buffalo/Quelle Wild Eagle 50 4T
- Buffalo/Quelle Alpino 50
- Buffalo/Quelle KVR 125
- Buffalo/Quelle VRR 125
- Buffalo/Quelle VRR 50 4T
- Buffalo/Quelle ZX 50 4T
- Buffalo/Quelle TVZ 50 4T
- Buffalo/Quelle Minibike 50 4T
- Buffalo/Quelle TVZ 25 4T
- Buffalo/Quelle KVR 50 4T
- Buffalo/Quelle Streak 50 AC
- Buffalo/Quelle Tanco 50 4T
- Buffalo/Quelle Warrior/Rebel 50 4T
- Buffalo/Quelle Viper 150
- Buffalo/Quelle Stinger 250