check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSF 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 143
-5%
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S37

46,46 zł

48,90 zł

Najniższa cena: 48,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S37

-10%
Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410510015018

102,51 zł

113,90 zł

Najniższa cena: 113,90 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410510015018

stars    (2)
-5%
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-21

84,08 zł

88,50 zł

Najniższa cena: 88,50 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-21

stars    (1)
-5%
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303

65,08 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303

-5%
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303

94,05 zł

99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303

-5%
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCR-304 - BCR-304

100,94 zł

106,25 zł

Najniższa cena: 106,25 zł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCR-304 - BCR-304

-5%
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-311 - CPK-311

66,75 zł

70,26 zł

Najniższa cena: 70,26 zł

Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-311 - CPK-311

Tarcza hamulcowa NG tył NG240 Suzuki GSF GSR SV RF - NG240
-5%
Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313

169,96 zł

178,90 zł

Najniższa cena: 178,90 zł

Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313

-5%
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-325 - BCF-325

169,01 zł

177,90 zł

Najniższa cena: 177,90 zł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-325 - BCF-325

-5%
Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/144, Tourmax zamknięty - HB2822015144

261,33 zł

275,08 zł

Najniższa cena: 275,08 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/144, Tourmax zamknięty - HB2822015144

-5%
Sprężyny sprzęgła Tourmax - HSP-310-4

51,83 zł

54,56 zł

Najniższa cena: 54,56 zł

Sprężyny sprzęgła Tourmax - HSP-310-4

Tuleja rolgazu Motion Pro - 01-1045
Regulator napięcia Electrosport Kawasaki - ESR025
-10%
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400510600604/1

678,46 zł

753,84 zł

Najniższa cena: 753,84 zł

dostawa 0 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400510600604/1

Stacyjka Suzuki DR GS GSF GSX RF 500-1100 80- - VIC-6542
-5%
Króciec tylnej pompy hamulcowej tył Tourmax MCK-301 - MCK-301

31,97 zł

33,65 zł

Najniższa cena: 33,65 zł

Króciec tylnej pompy hamulcowej tył Tourmax MCK-301 - MCK-301

-5%
Zestaw naprawczy wahacza Tourmax - SWS-305

217,55 zł

229,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł

Zestaw naprawczy wahacza Tourmax - SWS-305

Filtr powietrza BMC FM294/02 - FM294/02
Komplet tarcz sprzęgłowych Ferodo FCD1310  - FCD1310

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 600

  • Suzuki GSF 600 S Bandit 1995
  • Suzuki GSF 600 Bandit Special Edition 2004

other_motorcycle_models

Suzuki GSF 600 Bandit

Suzuki GSF 600 Bandit to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1995-2004. Prosta konstrukcja, duży zapas mocy i wysoka jakość wykonania - oto cechy, dzięki którym model GSF 600 Bandit zdobył dużą popularność na całym świecie. Gdy dodamy do tej listy niską cenę zakupu - zarówno kiedyś, jak i dziś na rynku wtórnym - otrzymamy motocykl, któremu ciężko się oprzeć. Suzuki GSF 600 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CVR32, średnica gardzieli - 32 mm), cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Kompaktowe serce GSF 600 Bandit generuje moc maksymalną 77 KM i maksymalny moment obrotowy 54 Nm. Przy niewielkiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 196 kilogramów - taka specyfikacja zapewnia zarówno wysoką prędkość maksymalną (211 km/h), jak i bardzo dobre przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Czy prosta konstrukcja, duża moc i niska masa to połączenie, które nie koliduje z niskim zużyciem paliwa? GSF 600 Bandit pokazuje, że tak. Średnie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 5,3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Suzuki GSF 600 Bandit, na którym oparto optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, jest stalowa rama kołyskowa (podwójna). Z przodu motocykla znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zaś zamontowano amortyzatory Monoshock i jedną tarczę o średnicy 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym.