check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSF 1200

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 142
-5%
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S16

49,40 zł

52,00 zł

Najniższa cena: 52,00 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S16

stars    (1)
-5%
Komplet naprawczy pompy sprzęgła Tourmax - MSC-301

93,58 zł

98,50 zł

Najniższa cena: 98,50 zł

Komplet naprawczy pompy sprzęgła Tourmax - MSC-301

-5%
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-216

62,07 zł

65,34 zł

Najniższa cena: 65,34 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-216

stars    (1)
-5%
Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-101

358,52 zł

377,39 zł

Najniższa cena: 377,39 zł

dostawa 0 zł

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-101

-5%
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-301

57,51 zł

60,54 zł

Najniższa cena: 60,54 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-301

Tarcza hamulcowa NG tył NG240 Suzuki GSF GSR SV RF - NG240
-5%
Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313

169,96 zł

178,90 zł

Najniższa cena: 178,90 zł

Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313

Tarcza hamulcowa NG przód NG120 Suzuki GS GSF GSX - NG120
-20%
Łańcuszek rozrządu DID SCA0412ASV-150 zamknięty - DIDSCA0412SV-150 Opcje +2

351,18 zł

438,98 zł

Najniższa cena: 438,98 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu DID SCA0412ASV-150 zamknięty - DIDSCA0412SV-150

stars    (1)
Tarcza hamulcowa NG tył NG1200 Peugeot 250 400 500 - NG1200
-5%
Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/150, Tourmax zamknięty - HB2822015150

272,19 zł

286,52 zł

Najniższa cena: 286,52 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/150, Tourmax zamknięty - HB2822015150

Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1699
Tuleja rolgazu Motion Pro - 01-1045
Komplet obniżający zawieszenie tylne Tecnium - 150090098TEC
Uszczelka pod głowicę Cometic - C8279
Filtr powietrza BMC FM294/02 - FM294/02
-20%
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX2 106 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty - DID530ZVMX2G&G-106 Opcje +4

618,96 zł

773,70 zł

Najniższa cena: 773,70 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX2 106 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty - DID530ZVMX2G&G-106

stars    (1)
-20%
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX2 106 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530ZVMX2-106 Opcje +4

549,92 zł

687,40 zł

Najniższa cena: 687,40 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX2 106 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530ZVMX2-106

stars    (1)

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 1200

  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2001
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2002
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2004
  • Suzuki GSF 1200 Bandit Special Edition 2004
  • Suzuki GSF 1200 Bandit Special Edition 2005
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2005

other_motorcycle_models

Suzuki GSF 1200 Bandit

Części motocyklowe
Suzuki GSF 1200 Bandit to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern w latach 1996-2006. Mocny silnik, najwyższa jakość wykonania, atrakcyjna stylistyka i fenomenalna sprawność na długich dystansach - to cechy, dzięki którym GSF 1200 Bandit zdobył dużą popularność wśród motocyklowych podróżników. Jego następcą (w 2007 roku) został model GSF 1250 Bandit, który jest produkowany do dziś. Suzuki GSF 1200 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1157 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 36 mm, model BST36), cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Serce modelu GSF 1200 Bandit generuje moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 84 Nm - taka specyfikacja sprawdza się zarówno na długich dystansach, jak i podczas codziennych przejażdżek. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Bandit 1200 waży tylko 214 kilogramów) i dopracowana konstrukcja silnika zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 6,3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy mogą przejechać ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Za amortyzację kół odpowiada optymalnie zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzą: klasyczny widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego (średnica lag - 43 mm) i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym w systemie Pro-Link z regulacją odbicia (4-stopniowa) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny (7-stopniowa). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowy układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, zaś z tyłu - wentylowaną tarczę o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy.