Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
42,29 zł
46,99 zł
Najniższa cena: 46,99 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x30 - S410210012032
53,01 zł
58,90 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 54,5x60x27 - S410510012058
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
68,85 zł
76,50 zł
Najniższa cena: 76,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 45x58x11 NOK - P40FORK455085
96,12 zł
106,80 zł
Najniższa cena: 106,80 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 45x58.4x4.6/14 NOK - P40FORK455179
25,62 zł
Zaślepka kosza sprzęgła Produkt OEM
107,92 zł
113,60 zł
Najniższa cena: 113,60 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 (2 szt.) - MCB648
Posiadamy Części motocyklowe do Moto Guzzi Breva 1200
- Moto Guzzi Breva 1200 2011
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2011
- Moto Guzzi Breva 1200 2012
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2012
- Moto Guzzi Breva 1200 2008
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2008
- Moto Guzzi Breva 1200 2009
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2009
- Moto Guzzi Breva 1200 2010
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2010
- Moto Guzzi Breva 1200 2007
- Moto Guzzi Breva 1200 2013
- Moto Guzzi Breva 1200 2014
- Moto Guzzi Breva 1200 2015
other_motorcycle_models
- Moto Guzzi Breva 1100
- Moto Guzzi Breva 750
- Moto Guzzi Breva 850
- Moto Guzzi V 1000
- Moto Guzzi Strada 750
- Moto Guzzi V35 350
- Moto Guzzi Bellagio 940
- Moto Guzzi Norge 1200
- Moto Guzzi CX100 950
- Moto Guzzi V50 500
- Moto Guzzi California 1100
- Moto Guzzi V100 1050
- Moto Guzzi V11 1100
- Moto Guzzi V7 750
- Moto Guzzi V7 850
- Moto Guzzi V9 850
- Moto Guzzi Sport 1100
- Moto Guzzi Sport 1200
- Moto Guzzi SP 1000
- Moto Guzzi Eldorado 850
- Moto Guzzi Daytona 1000
- Moto Guzzi Nevada 750
- Moto Guzzi Stelvio 1200
- Moto Guzzi Le Mans 1000
- Moto Guzzi V85 850
- Moto Guzzi California 1400
- Moto Guzzi Stone 1100
- Moto Guzzi Griso 1100
- Moto Guzzi Griso 1200
- Moto Guzzi Mille 950
- Moto Guzzi MGS 1200
- Moto Guzzi V7 700
- Moto Guzzi Norge 850
- Moto Guzzi Targa 750
- Moto Guzzi MGS 1225
- Moto Guzzi NTX 650
- Moto Guzzi V10 1000
- Moto Guzzi Quota 1000
- Moto Guzzi Quota 1100
- Moto Guzzi California 1000
- Moto Guzzi V75 750
- Moto Guzzi Nevada 350
- Moto Guzzi TT 650
- Moto Guzzi Nevada 650
- Moto Guzzi GT 650
Moto Guzzi Breva 1200
Model Breva 1200 to najbardziej uniwersalny motocykl z oferty włoskiego producenta Moto Guzzi, który prezentuje jak na tę markę dosyć nietypowe zestawienie. Nowoczesne, obłe kształty nadwozia, podzespoły z tworzyw sztucznych, rozległe pokłady elektroniki i innowacyjnych systemów oraz niewyeksponowany silnik w układzie V, który zazwyczaj grał główne skrzypce w całej stylizacji, w tym egzemplarzu zszedł na dalszy plan.
,p>Projektantom i konstruktorom przyświecał cel stworzenia wszechstronnej maszyny idącej z biegiem czasu, która spełni oczekiwania współczesnego klienta. Dlatego kwestia komfortu była czystą formalnością i stoi w Brevie na bardzo wysokim poziomie. Obszerna kanapa o głębokim profilu i wysoko umieszczona kierownica pozwalają przyjąć ergonomiczną pozycję, wygodę potęgują regulowane dźwignie nożne i ręczne oraz optymalnie umieszczone podnóżki. Pojemny, 23 litrowy zbiornik paliwa i poprzecznie umieszczony silnik zapewniają dobrą osłonę nóg, co będzie niewątpliwą zaletą w chłodniejsze dni.Jednakże nic nie podnosi przyjemności z jazdy w równym stopniu, co dopracowana jednostka napędowa o przyjemnym oddawaniu mocy. Chłodzony powietrzem, dwucylindrowy "widlak" o pojemności 1151 cm ³ generuje moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 100 Nm. Obie wartości dostępne są przy bardzo niskich prędkościach obrotowych silnika, w zasadzie już od 3000 obr/min kierowca może wykorzystać większość możliwości czterosuwu. W głowicy postanowiono wykorzystać jedynie dwa zawory i pojedynczy wałek rozrządu, przez co nie uzyskano tak stonowanej pracy mechanizmu, jak w przypadku innych modeli producenta z czterema zaworami. Przy niskich prędkościach daje o sobie znać również skrzynia biegów, która zmienia kolejne przełożenia z dość mocnym akcentem akustycznym. W motocyklach Moto Guzzi nigdy nie oszczędzano na podzespołach i wysokogatunkowych materiałach, i tak samo jest w przypadku największej Brevy. Przednie zawieszenie z regulacją napięcia wstępnego sprężyny to produkt z najwyższej półki Marzocchi, zaś tylna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na systemie dźwigni (której amortyzator również posiada regulację napięcia wstępnego i odbicia) to wyrób Sachsa.
Niezwykle skuteczny układ hamulcowy to działo renomowanej marki Brembo. Na przedniej osi widnieją dwie tarcze o średnicy 320 mm i cztero tłoczkowe zaciski, z tyłu zaś jedna, 280 mm tarcza i zacisk dwu tłoczkowy. Takie połączenie gwarantuje bezkompromisowe działanie w każdych warunkach, dodatkowo za dopłatą istnieje możliwość nabycia systemu anty blokującego ABS. Przewody w stalowym oplocie otrzymujemy w standardzie. Podczas prac nad modelem na hamulce położono duży nacisk, bowiem ważąca ponad 250 kilogramów maszyna, która w pełni korzysta z potencjału silnika generuje ogromne przeciążenia.
Moto Guzzi Breva 1200 pokazuje że zwinny, miejski motocykl nie musi być lekkim nakedem klasy 600. Jego doskonałe wyważenie, paradoksalnie, mimo dużych gabarytów, smukła sylwetka, natychmiastowe przyspieszenia i właściwości jezdne idealnie sprawdzają się w gąszczu miejskich ulic. Tym bardziej jest to interesujący model, że oprócz dużej sprawności w korkach, nadaje się także do dalszych wojaży. Niekończące się możliwości silnika pozwalają na dobranie ulubionej prędkości przelotowej, rozbudowany zestaw wskaźników zapewni wszystkie niezbędne informacje (np. zużycie paliwa mierzone w czasie rzeczywistym), a pojemny bak i niewygórowane spalanie na poziomie 6 l/100 kilometrów, zagwarantuje duże przebiegi pomiędzy tankowaniami. Co więcej producent oferuje dedykowane zestawy podróżnicze, które pozwolą dopasować Brevę do indywidualnych potrzeb transportowych. Na liście znajdzie sie m.in. gustowny komplet skórzanych toreb na zbiornik paliwa i bagażnik oraz niska szyba ochronna. Taki zestaw nie zaburzy wysublimowanej linii nadwozia, a pozwoli spakować się na kilkudniowy wyjazd.