Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco ZX 50
- Kymco ZX 50 Super Fever
- Kymco ZX 50 Fever 1996
- Kymco ZX 50 Fever 1997
- Kymco ZX 50 Fever 1998
- Kymco ZX 50 II Fever 2001
- Kymco ZX 50 II Fever 2002
- Kymco ZX 50 II Fever 2003
- Kymco ZX 50 II Fever 2004
- Kymco ZX 50 II Fever 2006
- Kymco ZX 50 II Fever 2007
- Kymco ZX 50 Fever 1995
- Kymco ZX 50 II Fever 2000
- Kymco ZX 50 II Fever 2005
- Kymco ZX 50 II Fever 1999
- Kymco ZX 50 II Fever Limited 2004
- Kymco ZX 50 2020
- Kymco ZX 50 2006
- Kymco ZX 50 2005
other_motorcycle_models
- Kymco Fever 50
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50
- Kymco Super 8 150
- Kymco Super 8 125
- Kymco Quannon 150
- Kymco Grandvista 250
- Kymco Quannon 125
- Kymco MXU 375
- Kymco MXU 400
- Kymco MXU 550
- Kymco MXU 270
Kymco ZX 50
Kymco ZX 50 to idealny skuter na podbój wielkiego miasta. Kompaktowa konstrukcja, dobre wykonanie i mocna jednostka napędowa sprawią, że przez wiele sezonów krótkie przejazdy z punku A do B nie będą sprawiały najmniejszych trudności. Tajwański gigant od lat cieszy się najlepszą renomą wśród producentów "drugiego sortu", co raz doganiając swymi modelami produkty czołowych firm z Wielkiej Czwórki i krajów Europy Zachodniej.
ZX został wyposażony w sprawdzony silnik dwusuwowy o mocy niespełna 5 KM i momencie obrotowym powyżej 4 Nm. Takie osiągi w maszynie pozbawionej fabrycznych blokad na układzie wydechowym i wariatorze pozwalają na osiągnięcie prędkości maksymalnej w okolicach 75 km/h. Dzięki niskiej masie własnej, wynoszącej 86 kilogramów, odblokowany model cieszy dobrymi przyspieszeniami oraz niewielkim spalaniem. Zainstalowany na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów zapewnia zasięg około 150 kilometrów, co jak na tą klasę jednośladu jest w pełni zadowalającym wynikiem.
Kolejną zaletą ZX'a jest bardzo prosta i sprawdzona konstrukcja. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, zasilanie klasycznym gaźnikiem i chłodzenie powietrzem to rozwiązania, przy których serwis lub ewentualna naprawa nie powinna stawiać zbyt dużych barier dla zaangażowanych użytkowników.
Cieszą również właściwości przewozowe i użytkowy charakter skutera, które nie kłócą się z atrakcyjną stylistyką i młodzieżową paletą wersji kolorystycznych. Fabryczny bagażnik wygląda solidnie, a w pojemnym schowku pod kanapą z pewnością zmieści się kask integralny i wszelkiej maści drobiazgi. Dodatkową zaletą ZX'a jest płaska powierzchnia podestu pod nogami, która nie dość że zapewnia wygodne oparcie dla stóp, to jeszcze pozwoli przewieźć nie jeden gabaryt.
Reasumując, Kymco ZX 50 to skuter, który sprosta nie jednemu zadaniu. Przy odpowiednim podejściu do eksploatacji i bieżącym serwisie będzie godnie służył przez wiele sezonów. Mimo, że z tej półki cenowej możemy dobrać mu nieskończoną ilość konkurencyjnych modeli, to ZX ma wiele argumentów, aby się przed nimi obronić.