Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 478
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015
(7)
-5%
16,43 zł
17,29 zł
Najniższa cena: 17,29 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
-15%
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
(10)
32,16 zł
Linka prędkościomierza
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
-5%
109,25 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901
(3)
-20%
65,58 zł
81,98 zł
Najniższa cena: 81,98 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 120 otwarty z zapinką - DID420D-120
(46)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda MTX 80
- Honda MTX 80 C 1983
- Honda MTX 80 C 1984
- Honda MTX 80 C 1982
- Honda MTX 80 R2 1987
- Honda MTX 80 RS 1983
- Honda MTX 80 RS 1984
- Honda MTX 80 RS 1985
- Honda MTX 80 RS 1986
- Honda MTX 80 R2 1988
- Honda MTX 80 R2 1989
- Honda MTX 80 R2 1990
- Honda MTX 80 RF 1983
- Honda MTX 80 RF 1984
- Honda MTX 80 RF 1985
other_motorcycle_models
- Honda MTX 125
- Honda MTX 50
- Honda MTX 200
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
Honda MTX 80
Honda MTX 80 to małolitrażowy motocykl klasy enduro, produkowany przez japoński koncern w latach 1982-1987. Niezwykle lekka konstrukcja, mocny silnik dwusuwowy i dopracowane podwozie przygotowane na ostrą jazdę w terenie - to te cechy sprawiły, że model MTX 80 poważnie zagroził Yamasze DT 80, która wtedy była liderem w tej klasie pojemnościowej.
Honda MTX 80 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 79 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 6,2 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 6,8 Nm przy 6000 obr./min, co przy masie na poziomie 87 kilogramów umożliwia dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością nawet 100 km/h. Serce modelu MTX 80 zasilane jest klasycznym gaźnikiem, za zapłon odpowiada TCI, a start umożliwia rozrusznik nożny (kickstarter). Moc i moment obrotowy przenoszone są na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Dwusuwowa 80-tka ma swój apetyt na paliwo, dlatego znajdujący się na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów wystarcza na pokonanie raptem 200 kilometrów.
Szkieletem Hondy MTX 80 jest stalowa rama rurowa o budowie podwójnej kołyski i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Szybką jazdę w terenie umożliwia zawieszenie o dużym skoku i wydajny, choć archaiczny, bębnowy układ hamulcowy. Za amortyzację kół odpowiada klasyczny widelec teleskopowy o skoku 200 mm i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym w systemie Pro-Link o skoku 170 mm. Honda MTX 80 porusza się na szprychowych kołach o średnicy 21 i 18 cali, które obuto w opony terenowe o rozmiarach 2.50-21 i 3.25-18 (przód/tył).