Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 124/2 (2 szt.) - FA124/2
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 165/2 TT (2 szt.) - FA165/2TT
Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva Canyon 500
- Cagiva Canyon 500 1998
- Cagiva Canyon 500 1999
- Cagiva Canyon 500 2000
- Cagiva Canyon 500 2001
- Cagiva Canyon 500 2002
- Cagiva Canyon 500 2003
- Cagiva Canyon 500 2004
- Cagiva Canyon 500 2005
other_motorcycle_models
- Cagiva Canyon 600
- Cagiva Canyon 1000
- Cagiva Canyon 900
- Cagiva Gran Canyon 1000
- Cagiva Gran Canyon 900
- Cagiva Elefant 750
- Cagiva SXT 125
- Cagiva Freccia 125
- Cagiva Mito 125
- Cagiva Elefant 900
- Cagiva City 50
- Cagiva Enduro 125
- Cagiva Dakar 125
- Cagiva Cruiser 125
- Cagiva Cross 125
- Cagiva Cross 250
- Cagiva Supercity 80
- Cagiva Cross 200
- Cagiva MXR 250
- Cagiva Mantis 50
- Cagiva Supercity 50
- Cagiva Supercity 125
- Cagiva V-Raptor 650
- Cagiva Raptor 650
- Cagiva Raptor 125
- Cagiva Navigator 1000
- Cagiva V-Raptor 1000
- Cagiva Raptor 1000
- Cagiva Xtra-Raptor 1000
- Cagiva W12 350
- Cagiva WA 80
- Cagiva W4 50
- Cagiva K3 50
- Cagiva VMX 125
- Cagiva SXT 350
- Cagiva WMX 500
- Cagiva WMX 250
- Cagiva WMX 125
- Cagiva Tamanaco 125
- Cagiva T4R 350
- Cagiva Standard 125
- Cagiva Speciale 125
- Cagiva River 500
- Cagiva River 600
- Cagiva Roadster 125
- Cagiva SST 350
- Cagiva SST 250
- Cagiva SST 125
- Cagiva K7 125
Cagiva Canyon 500
Cagiva Canyon 500 to jednoślad klasy enduro stworzony dla początkujących motocyklistów. Łatwość prowadzenia, intuicyjna obsługa i wygodna pozycja za kierownicą zostały postawione ponad mocny silnik i dynamiczne osiągi, dzięki czemu włoska maszyna idealnie sprawdzi się w rękach świeżo upieczonych nabywców prawa jazdy kat. A2. Canyon będzie jednakże idealnym wyborem jedynie na pierwsze sezony motocyklowej przygody, a to za sprawą kilku powodów.
Pierwszym z nich jest serce maszyny, czyli przestarzały produkt austriackiego Rotax’a o pojemności 498 cm³, który już w dniu premiery Canyon'a miał na karku o wiele za dużo lat. Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik generuje moc 34 KM i moment obrotowy na poziomie 39 Nm, co pozwala na sprawne poruszanie się z prędkością około 110 km/h i gwarantuje zadowalające przyspieszenia. Jednostka napędowa oddaje moc spokojnie, dzięki czemu nowicjusze będą mogli bezpiecznie i w kontrolowany sposób nauczyć się jazdy większym motocyklem. Niestety po pewnym czasie tak słaby motor osadzony w konstrukcji przekraczającej 180 kilogramów przestaje dostarczać jakichkolwiek wrażeń, choć z drugiej strony niewysilona jednostka odznacza się bardzo małą awaryjnością i dużymi przebiegami pomiędzy przeglądami technicznymi. Niestety podobnie wygląda sprawa zawieszeń i układu hamulcowego. Klasyczny widelec teleskopowy oraz tylny "zawias" typu Monoshock nie posiadają regulacji. Co prawda zapewniają odpowiednie tłumienie na drogach o gorszej nawierzchni, aczkolwiek na szybkich odcinkach odczuwalna jest ich zbyt "miękka" charakterystyka, co zaburza wielozadaniowość turystycznego enduro i stawia Canyon'a w złym świetle na tle konkurencji (np. Aprili Pegaso, Suzuki Freewind lub BMW serii F). Układ hamulcowy z dwoma tarczami o średnicy 260 mm i dwutłoczkowymi zaciskami na początku cieszy przystępną siłą dozowania, ale wraz z nabywaniem doświadczenia motocykliści mogą oczekiwać dużo większej precyzji i mocniejszego "charakteru".
Oczywiście Cagiva Canyon 500 ma także wiele zalet. Czterosuwowy silnik gwarantuje bardzo ekonomiczną pracę, dlatego na 18 litrowym zbiorniku paliwa zasięg włoskiej maszyny wynosi aż 400 kilometrów. Co więcej wysokość kanapy została przemyślana tak, że nawet mniej rośli jeźdźcy nie będą mieli problemów ze stabilnym podparciem stopy. Jednocześnie wysocy motocykliści nadal będą się czuć w siodle poważnie i nie będą mieli uczucia dosiadania "125-tki". Tak uniwersalny charakter połączony z niezawodną konstrukcją i ciekawym wyglądem zagwarantował Cagivie dużą popularność wśród początkujących, choć Ci, którzy nie oczekują od jednośladu mocnego serca, również nie będą zawiedzeni z wieloletniego posiadania "500-tki".