Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 451
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
-10%
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
(5)
-10%
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB
(4)
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
-10%
2,43 zł
2,70 zł
Najniższa cena: 2,70 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
Posiadamy Części motocyklowe do Cagiva V-Raptor 1000
- Cagiva V-Raptor 1000 2003
- Cagiva V-Raptor 1000 2000
- Cagiva V-Raptor 1000 2001
- Cagiva V-Raptor 1000 2002
- Cagiva V-Raptor 1000 2004
- Cagiva V-Raptor 1000 2005
- Cagiva V-Raptor 1000 1999
- Cagiva V-Raptor 1000 2006
- Cagiva V-Raptor 1000 2007
- Cagiva V-Raptor 1000 2008
other_motorcycle_models
- Cagiva V-Raptor 650
- Cagiva Raptor 650
- Cagiva Raptor 125
- Cagiva Raptor 1000
- Cagiva X-Tra Raptor 1000
- Cagiva Elefant 750
- Cagiva SXT 125
- Cagiva Freccia 125
- Cagiva Mito 125
- Cagiva Elefant 900
- Cagiva City 50
- Cagiva Enduro 125
- Cagiva Dakar 125
- Cagiva Cruiser 125
- Cagiva Cross 125
- Cagiva Cross 250
- Cagiva Supercity 80
- Cagiva Cross 200
- Cagiva MXR 250
- Cagiva Mantis 50
- Cagiva Supercity 50
- Cagiva Supercity 125
- Cagiva Navigator 1000
- Cagiva Xtra-Raptor 1000
- Cagiva W12 350
- Cagiva WA 80
- Cagiva W4 50
- Cagiva K3 50
- Cagiva VMX 125
- Cagiva SXT 350
- Cagiva WMX 500
- Cagiva WMX 250
- Cagiva WMX 125
- Cagiva Tamanaco 125
- Cagiva T4R 350
- Cagiva Standard 125
- Cagiva Speciale 125
- Cagiva River 500
- Cagiva River 600
- Cagiva Roadster 125
- Cagiva SST 350
- Cagiva SST 250
- Cagiva SST 125
- Cagiva K7 125
Cagiva V-Raptor 1000
Cagiva V-Raptor 1000 to motocykl klasy naked bike produkowany przez włoski koncern w latach 2000-2001. Został stworzony przez tego samego człowieka, który stał za Ducati Monster - projektanta Miguela Angela. Głównym punktem muskularnej sylwetki jest V-twin z Suzuki TL1000R, zapewniający solidny zapas mocy zarówno w mieście, jak i na trasie.
Cagiva V-Raptor 1000 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 996 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), zapłon CDI, elektroniczny system wtrysku paliwa i rozrusznik elektryczny. Serce modelu V-Raptor 1000 generuje moc maksymalną 105,5 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 7000 obr./min, dzięki którym Cagiva jest w stanie rozpędzić się do 232 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie motocykla znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 15,2 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów pozwala na pokonanie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Cagivy V-Raptor 1000 opiera się na kratownicowej ramie z rur stalowych i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Korzystanie z pełnego potencjału silnika jest możliwe dzięki dopracowanemu zawieszeniu i wydajnemu układowi hamulcowemu. Z przodu motocykla zamontowano widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną tarczę o średnicy 220 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem. Cagiva V-Raptor 1000 porusza się na aluminiowych kołach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 R17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).