Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 67
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
-5%
346,33 zł
364,56 zł
Najniższa cena: 364,56 zł
dostawa 0 złTarcza sprzęgłowa TRW Lucas MCC 602 - MCC602
(1)
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911TM 10X1,00 brembo kolor tytanowy - MCH911T
-10%
410,18 zł
455,76 zł
Najniższa cena: 455,76 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 6605/BMC-5 - CK6605
-5%
26,13 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911GM 10X1,00 brembo kolor złoty - MCH911G
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911AM 10X1,00 brembo kolor srebrny - MCH911A
-5%
31,83 zł
33,50 zł
Najniższa cena: 33,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911RM 10X1,00 brembo kolor czerwony - MCH911R
-5%
128,73 zł
135,50 zł
Najniższa cena: 135,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 621 SV (2 szt.) - MCB621SV
-10%
1 204,51 zł
1 338,34 zł
Najniższa cena: 1 338,34 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 661 A tył - MD661
-10%
810,88 zł
900,98 zł
Najniższa cena: 900,98 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 607 LS lewa przód - MD607LS
-10%
810,88 zł
900,98 zł
Najniższa cena: 900,98 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 607 RS prawa przód - MD607RS
-5%
35,17 zł
37,02 zł
Najniższa cena: 37,02 zł
Śruba przewodu hamulcowego TRW Lucas M10x1 Brembo czarny - MCH911S
195,43 zł
Linka sprzęgła Venhill - B03-3-105-BK
959,75 zł
Tarcza hamulcowa pływająca Moto-Master Halo Floating przód lewa/prawa - 112158
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1100
- BMW K 1100 LT 1989
- BMW K 1100 LT ABS 1989
- BMW K 1100 LT ABS 1999
- BMW K 1100 LT 1999
- BMW K 1100 LT 1998
other_motorcycle_models
- BMW K 1600
- BMW K 1200
- BMW K 1300
- BMW K 75 750
- BMW K 1000
- BMW K 1100 LT
- BMW K 1600 GTL
- BMW K 1600 GT
- BMW K 1600 B
- BMW K 1300 S
- BMW K 1300 R
- BMW K 1200 R
- BMW K 1200 LT
- BMW K 1300 GT
- BMW K 1200 S
- BMW K 1200 GT
- BMW K 1200 RS
- BMW K 75 750 RT
- BMW K 1 1000
- BMW K 75 750 S
- BMW K 75 750 C
- BMW K 75 750 /2
- BMW K 1100 RS
- BMW K 100 1000 RT
- BMW K 100 1000 RS4V
- BMW K 100 1000 RS
- BMW K 100 1000 LT
- BMW K 100 1000
- BMW K 100 1000 /2
- BMW K 75/2 750
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 850 R
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1200
- BMW R 1100 RT
- BMW R 1100 R
- BMW R 100 1000
- BMW R 850 Classic
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 850 C
- BMW R 850 C Avantgarde
- BMW R 1200 C Independent
- BMW R 1200 C Avantgarde
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
BMW K 1100
BMW K 1100 to motocykl turystyczny produkowany przez niemiecki koncern w latach 1991-1998. Model K 1100, następca kultowego K 100, to pierwszy jednoślad Bawarczyków wyposażony w czterozaworowy silnik czterocylindrowy, który zapewniał wysoką kulturę pracy i niezawodne działanie na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. W dniu premiery był najdroższym modelem w ofercie BMW.
BMW K 1100 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1092 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i inne technologiczne rozwiązania, które były bezkonkurencyjne w czasach produkcji. Serce modelu K 1100 generuje moc maksymalną 101 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 107 Nm przy 5500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 215 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą wału kardana, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i suchego sprzęgła jednotarczowego. Takie osiągi wystarczają, aby 290 kilogramowy “turystyk” dynamicznie przyspiesza nawet pod pełnym, podróżniczym ekwipunkiem.
BMW K 1100, jak przystało na prawdziwy motocykl turystyczny stworzony do pokonywania dalekich dystansów, został wyposażony w zawieszenie zapewniający duży komfort jazdy i skuteczny układ hamulcowy współpracujący z systemem ABS. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm. Z tyłu zdecydowano się na autorski wahacz BMW Monolever i pojedynczą tarczą hamulcową o średnicy 285 mm. Tak jak w modelu K 100, tak i w następcy znajdziemy ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium.
BMW K 1100 to dzisiaj ciekawa propozycja dla motocyklistów, którzy szukają stylowego turystyka z renomowanej stajni. K 1100 to mocny silnik, dopracowane podwozie i wygląd, który mimo upływu lat nadal ma w sobie to “coś”.