Części układu paliwowego motocykla
Suzuki VL 1500 Intruder
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
314,62 zł
331,18 zł
Najniższa cena: 331,18 zł
dostawa 0 złCzujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-110
163,85 zł
Filtr paliwa produkt OEM
18,91 zł
19,90 zł
Najniższa cena: 19,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Yamaha YZF-R1 Suzuki SV 650 GSX-R 600 750 - FBG-215-1
188,72 zł
Filtr paliwa produkt OEM
203,66 zł
Pływak gaźnika Produkt OEM
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki VL 1500 Intruder
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 1998
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 1999
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 2000
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 2001
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 2002
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 2003
- Suzuki VL 1500 LC Intruder Leg. Classic 2004
- Suzuki VL 1500 C1500 LC Intruder 2005
- Suzuki VL 1500 C1500 LC Intruder 2006
- Suzuki VL 1500 C1500 LC Intruder 2007
- Suzuki VL 1500 C1500 LC Intruder 2008
- Suzuki VL 1500 C1500 LC Intruder 2009
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder B.O.S.S 2013
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder B.O.S.S 2014
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder B.O.S.S 2015
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder B.O.S.S 2016
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder 2013
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder 2014
- Suzuki VL 1500 C1500T BT Intruder 2015
- Suzuki VL 1500 C1500T Intruder 2016
- Suzuki VL 1500 C1500T Intruder 2017
- Suzuki VL 1500 C1500T Intruder 2018
other_motorcycle_models
- Suzuki VL 800 Volusia
- Suzuki VL 250 Intruder
- Suzuki VL 125 Intruder
- Suzuki VL 800 Intruder
- Suzuki VLR 1800 Intruder
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
- Suzuki RS 175
- Suzuki GS 300