Części układu paliwowego motocykla
Simson KR 51/2 Schwalbe
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
9,70 zł
Króciec gaźnika 28mm Simson
23,09 zł
Elementy ssania gaźnika
54,24 zł
Korek wlewu paliwa alu chrom Simson
21,83 zł
Nakrętka kranika paliwa M16x1 Simson
130,51 zł
Gaźnik Simson 19N1-11 - 337668
13,74 zł
Dźwignia ssania czarna Simson
130,51 zł
Gaźnik Simson 19N1-12 - 337669
17,64 zł
Przepustnica 16N3 Simson
114,51 zł
Korek wlewu paliwa chrom Simson
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Simson KR 51/2 Schwalbe
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1980
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1981
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1982
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1983
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1984
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1985
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 4-biegowy biegi w nodze 1986
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1980
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1981
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1982
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1983
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1984
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1985
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1986
other_motorcycle_models
- Simson KR 51/2 50 Schwalbe Luxury [4-biegowy]
- Simson KR 51/2 50 Schwalbe
- Simson SD 25
- Simson SD 50
- Simson MS 50
- Simson SR 80
- Simson Schikra 125
- Simson KR 50/1
- Simson S83 80
- Simson Spatz 25
- Simson Spatz 50
- Simson KR 51 50
- Simson KR 51/1 50
- Simson S53 25
- Simson S53 50
- Simson SR 50/1
- Simson Sula 50
- Simson SR 80/2
- Simson Star 50
- Simson Star 80
- Simson SR 80/1
- Simson Sperber 80
- Simson S83
- Simson RS 125
- Simson S 125
- Simson Habicht 80
- Simson Habicht 50
- Simson Habicht 25
- Simson Albatros 50
- Simson Sula 100
- Simson Star 25
- Simson SR 50
- Simson Sperber 50
- Simson Sperber 25
- Simson S70
- Simson S53
- Simson S51/1
- Simson S51
- Simson S50
- Simson KR 51/1 Schwalbe
- Simson KR 51 Schwalbe
- Simson KR 50 Schwalbe
- Simson Star 0
- Simson Streetfighter 80
- Simson Streetfighter 50
- Simson Trucky Star 50
- Simson Streetfighter 25