Części układu paliwowego motocykla
Sachs Bee 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
34,19 zł
Guma gaźnika GY6 125cm3 4T - 234898
147,48 zł
Gaźnik 4T GY6 125 150 ATV - 186673
20,90 zł
Kranik paliwa 101 Octane - GY14873
18,67 zł
Kanał dolotowy 101 Octane - GY15432
314,54 zł
Gaźnik Naraku 26mm Tuning GY6 Yamaha 125 Daelim Beeline - NK201.29
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Sachs Bee 125
- Sachs Bee 125 2007
- Sachs Bee 125 2008
- Sachs Bee 125 2009
- Sachs Bee 125 2010
- Sachs Bee 125 2011
other_motorcycle_models
- Sachs Bee 50
- Sachs Optima 50
- Sachs MadAss 50
- Sachs 49er 50
- Sachs SX1 50
- Sachs Futuro 125
- Sachs Speedforce 50
- Sachs XTC-N 125
- Sachs XTC 125
- Sachs Roadster 125
- Sachs ZZ 125
- Sachs ZX 50
- Sachs X-Road 125
- Sachs T-Rex 50
- Sachs T-Rex 100
- Sachs Swing 50
- Sachs SR 80 Samba
- Sachs SR 50 Samba
- Sachs Splinter 50
- Sachs SR 125 Samba
- Sachs Reggae 50
- Sachs Prima 25
- Sachs MX-1 25
- Sachs MadAss 125
- Sachs Limbo 50
- Sachs Helix 150
- Sachs KX 50
- Sachs B 805
- Sachs 4Rock 250
- Sachs 4Rock 150
- Sachs ZX 125
- Sachs Roadster 650
- Sachs Roadster 800
- Sachs Speedjet 50
- Sachs Quattrocento 400
- Sachs MX-1 125
- Sachs Limbo 25
- Sachs Eagle 50
- Sachs K 180
- Sachs Eagle 125
- Sachs SX2 50
- Sachs ATV 650
- Sachs 4Rock 450
- Sachs Dirty Devil 125
- Sachs Helix 100
- Sachs Squab 50
- Sachs Prima-E 0