check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Piaggio Zip+Zip 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Piaggio Zip+Zip 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Piaggio Zip+Zip 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 63
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
-10%
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

26,91 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Zawór membranowy

46,32 zł

Zawór membranowy

Elektrozawór ssania 2 typ Piaggio - 230428
-5%
Zaworek iglicowy 12-17,5

46,88 zł

49,35 zł

Najniższa cena: 49,35 zł

Zaworek iglicowy 12-17,5

Gaźnik dell'Orto PHVA 17,5 CD - 071406
Automat ssania JMP
Automat ssania JMP
Uszczelka wlewu paliwa produkt OEM
Uszczelka komory pływakowej produkt OEM
Automat ssania do skuterów Piaggio

67,80 zł

Niedostępny

Automat ssania do skuterów Piaggio

stars    (1)
Gaźnik Dellorto PHVB 19 DD uniwersalny 2T - DL01179

529,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Dellorto PHVB 19 DD uniwersalny 2T - DL01179

Gaźnik Dellorto PHBN 12 GS Aprilia Minarelli - DL03069

499,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Dellorto PHBN 12 GS Aprilia Minarelli - DL03069

Zawór membranowy Malossi VL11 Piaggio                       - M.277708.C0

299,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zawór membranowy Malossi VL11 Piaggio - M.277708.C0

Artykuły z bloga

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Piaggio Zip+Zip 50

  • Piaggio Zip+Zip 50 TT Bimodale 1996
  • Piaggio Zip+Zip 50 TT Bimodale 1997
  • Piaggio Zip+Zip 50 TT Bimodale 1998
  • Piaggio Zip+Zip 50 TT Bimodale 1995
  • Piaggio Zip+Zip 50 TT Bimodale 1994

other_motorcycle_models