check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Hyosung SB 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Hyosung SB 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Hyosung SB 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 24
Kranik 4 wyjścia - 77479

17,99 zł

Kranik 4 wyjścia - 77479

stars    (3)
Membrana gaźnika 2JA Suzuki - 77550
Guma filtra powietrza TGB - 337950
Guma wlotu filtra powietrza TGB - 337951
Króciec ssący 19/23mm Morini stare - 215.0361
Boost Bottle Polini alu mat - 173.0017
Gaźnik dell'Orto PHVA 17,5

761,85 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik dell'Orto PHVA 17,5

Dozownik oleju - pompa oleju TGB - 76495

69,00 zł

Niedostępny

Dozownik oleju - pompa oleju TGB - 76495

stars    (1)
Gaźnik Tgb - 77564

139,00 zł

Niedostępny

Gaźnik Tgb - 77564

Filtr paliwa produkt OEM

126,90 zł

Niedostępny

Filtr paliwa produkt OEM

Artykuły z bloga

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Hyosung SB 50

  • Hyosung SB 50 M Super Cab 2007-2008
  • Hyosung SB 50
  • Hyosung SB 50 Gamma 1999
  • Hyosung SB 50 M Super Cab 2007
  • Hyosung SB 50 M Super Cab 2008
  • Hyosung SB 50 Cab 1997
  • Hyosung SB 50 Gamma 1998
  • Hyosung SB 50 M Super Cab 2006
  • Hyosung SB 50 Super Cab 1995
  • Hyosung SB 50 Super Cab 1996
  • Hyosung SB 50 Super Cab 1998
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 1998
  • Hyosung SB 50 Super Cab 1999
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 1999
  • Hyosung SB 50 2000
  • Hyosung SB 50 P 2000
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2000
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2000
  • Hyosung SB 50 2001
  • Hyosung SB 50 P 2001
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2001
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2001
  • Hyosung SB 50 2002
  • Hyosung SB 50 P 2002
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2002
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2002
  • Hyosung SB 50 P
  • Hyosung SB 50 Super Cab
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus
  • Hyosung SB 50 2010
  • Hyosung SB 50 P 2010
  • Hyosung SB 50 2009
  • Hyosung SB 50 P 2009
  • Hyosung SB 50 2008
  • Hyosung SB 50 M 2008
  • Hyosung SB 50 P 2008
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2008
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2008
  • Hyosung SB 50 2007
  • Hyosung SB 50 P 2007
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2007
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2007
  • Hyosung SB 50 2006
  • Hyosung SB 50 P 2006
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2006
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2006
  • Hyosung SB 50 2005
  • Hyosung SB 50 P 2005
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2005
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2005
  • Hyosung SB 50 2004
  • Hyosung SB 50 P 2004
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2004
  • Hyosung SB 50 Super Cab Plus 2004
  • Hyosung SB 50 ZR Sense 2010
  • Hyosung SB 50 ZR Sense 2011
  • Hyosung SB 50 ZR Sense 2012
  • Hyosung SB 50 ZR Sense 2013
  • Hyosung SB 50 ZR Sense 2014
  • Hyosung SB 50 Super Cab 2009

other_motorcycle_models