Części układu paliwowego motocykla
Honda CBF 600
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
34,13 zł
Adapter wakuometra M5 0.8x40mm
219,18 zł
230,72 zł
Najniższa cena: 230,72 zł
Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-33
781,29 zł
822,41 zł
Najniższa cena: 822,41 zł
dostawa 0 złKomplet króćców ssących gaźnika Honda CBF 600 - CHH-57
694,38 zł
730,93 zł
Najniższa cena: 730,93 zł
dostawa 0 złKomplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-57
17,01 zł
17,90 zł
Najniższa cena: 17,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda CBF 600
- Honda CBF 600 NA ABS 2012
- Honda CBF 600 SA ABS 2012
- Honda CBF 600 N 2007
- Honda CBF 600 NA ABS 2007
- Honda CBF 600 S 2007
- Honda CBF 600 SA ABS 2007
- Honda CBF 600 N 2008
- Honda CBF 600 NA ABS 2008
- Honda CBF 600 S 2008
- Honda CBF 600 SA ABS 2008
- Honda CBF 600 N 2006
- Honda CBF 600 NA ABS 2006
- Honda CBF 600 S 2006
- Honda CBF 600 SA ABS 2006
- Honda CBF 600 N 2009
- Honda CBF 600 NA ABS 2009
- Honda CBF 600 S 2009
- Honda CBF 600 SA ABS 2009
- Honda CBF 600 N 2010
- Honda CBF 600 NA ABS 2010
- Honda CBF 600 S 2010
- Honda CBF 600 SA ABS 2010
- Honda CBF 600 NA ABS 2011
- Honda CBF 600 SA ABS 2011
- Honda CBF 600 N 2004
- Honda CBF 600 NA ABS 2004
- Honda CBF 600 S 2004
- Honda CBF 600 SA ABS 2004
- Honda CBF 600 NA ABS 2013
- Honda CBF 600 SA ABS 2013
- Honda CBF 600 N 2005
- Honda CBF 600 NA ABS 2005
- Honda CBF 600 S 2005
- Honda CBF 600 SA ABS 2005
- Honda CBF 600 N 2011
- Honda CBF 600 S 2011
- Honda CBF 600 N 2012
- Honda CBF 600 S 2012
- Honda CBF 600 N 2013
- Honda CBF 600 S 2013
other_motorcycle_models
- Honda CBF 125
- Honda CBF 500
- Honda CBF 1000
- Honda CBF 250
- Honda CBF 300 Neo Sports Cafe
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500