check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
HM-Moto CRE F 300

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. HM-Moto CRE F 300 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji HM-Moto CRE F 300 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 5
-5%
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-903

89,65 zł

94,37 zł

Najniższa cena: 94,37 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-903

-5%
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-903-1

23,66 zł

24,90 zł

Najniższa cena: 24,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-903-1

-5%
Zawór membranowy Tourmax - CRV-102

58,89 zł

61,99 zł

Najniższa cena: 61,99 zł

Niedostępny

Zawór membranowy Tourmax - CRV-102

Artykuły z bloga

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do HM-Moto CRE F 300

  • HM-Moto CRE F 300 X 2011
  • HM-Moto CRE F 300 X 2010
  • HM-Moto CRE F 300 X 2008
  • HM-Moto CRE F 300 X 2009
  • HM-Moto CRE F 300 R i.e. 2012
  • HM-Moto CRE F 300 X 2012
  • HM-Moto CRE F 300 R i.e 2013
  • HM-Moto CRE F 300 X 2013
  • HM-Moto CRE F 300 R 2008
  • HM-Moto CRE F 300 R 2009
  • HM-Moto CRE F 300 R 2010
  • HM-Moto CRE F 300 R 2011
  • HM-Moto CRE F 300 X 2004
  • HM-Moto CRE F 300 X 2005
  • HM-Moto CRE F 300 X 2006
  • HM-Moto CRE F 300 X 2007

other_motorcycle_models