Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
489,84 zł
Korek wlewu paliwa Joker Machine Serrated Series Dżoker anodowany czarny - 10-441B
232,85 zł
Wspornik gaźnika Kuryakyn - 8658
229,41 zł
Filtr paliwa Produkt OEM
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic 2007
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic 2008
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic ABS 2008
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic 2009
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic ABS 2009
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic 2010
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic ABS 2010
- Harley Davidson FLHRC 1584 Road King Classic ABS 2011
other_motorcycle_models
- Harley Davidson FLHRC 1690
- Harley Davidson FLHRC 1584
- Harley Davidson FLHRC 1340
- Harley Davidson FLHRC 1745 Road King Classic
- Harley Davidson FLHRC 1690 Road King Classic
- Harley Davidson FLHRC 1600 Road King Classic
- Harley Davidson FLHRCI 1340
- Harley Davidson FLHRCI 1340 EFI Road King Classic
- Harley Davidson FLHRCI 1450 Road King Classic EFI
- Harley Davidson FLHRCI 1450 Electra Glide Road King Classic EFI
- Harley Davidson FXRP 1340
- Harley Davidson FXR3 1340
- Harley Davidson FXR2 1340
- Harley Davidson FXR4 1340
- Harley Davidson FLHX 1340
- Harley Davidson FXDG 1340
- Harley Davidson FLHC 1750
- Harley Davidson FXST 1750
- Harley Davidson FLHT 1750
- Harley Davidson FLHTCU 1750
- Harley Davidson FXFB 1750
- Harley Davidson FLHR 1750
- Harley Davidson FLSB 1750
- Harley Davidson FLTRX 1750
- Harley Davidson FLHX 1750
- Harley Davidson RH 1250
- Harley Davidson FLHTCUTGSE 1923
- Harley Davidson FLTRXSE 1923
- Harley Davidson FXLRS 1923
- Harley Davidson FLHXSE 1923
- Harley Davidson FXLRST 1923
- Harley Davidson FLTRXST 1923
- Harley Davidson FLTRKSE 1923
- Harley Davidson FLHXST 1923
- Harley Davidson FLHTCUTG 1868
- Harley Davidson FXBRS 1868
- Harley Davidson FLTRXS 1868
- Harley Davidson FLFBS 1868
- Harley Davidson FLHCS 1868
- Harley Davidson FXBBS 1868
- Harley Davidson FLTRT 1868
- Harley Davidson FXFBS 1868
- Harley Davidson FLHRXS 1868
- Harley Davidson FLTRK 1868
- Harley Davidson FLRT 1868
- Harley Davidson FLHTK 1868
- Harley Davidson FLHXS 1868
- Harley Davidson FLTRUSE2 1800
- Harley Davidson FLSTSI 1450