Części układu paliwowego motocykla
Gilera SMT 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
47,30 zł
Króciec ssący 30/33mm EBE EBS D50B
316,92 zł
Króciec ssący 360 21/25mm AM6 D50B0 EBE EBS z gaźnikiem 19-21mm PHBG - 215.0427
187,16 zł
Uszczelka komory pływakowej produkt OEM
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Gilera SMT 50
- Gilera SMT 50 2003
- Gilera SMT 50 2006-2010
- Gilera SMT 50 2011-2012
- Gilera SMT 50 Supermotard 2004
- Gilera SMT 50 2005
- Gilera SMT 50 Racing 2011
- Gilera SMT 50 2012
- Gilera SMT 50 Racing 2012
- Gilera SMT 50 2013
- Gilera SMT 50 2014
- Gilera SMT 50 2015
- Gilera SMT 50 2016
- Gilera SMT 50 2017
- Gilera SMT 50 2018
- Gilera SMT 50 2019
- Gilera SMT 50 2020
- Gilera SMT 50 Drifting 2019
- Gilera SMT 50 Drifting 2020
- Gilera SMT 50 Racing 2016
- Gilera SMT 50 Racing 2015
- Gilera SMT 50 2007
- Gilera SMT 50 2008
- Gilera SMT 50 2009
- Gilera SMT 50 2010
- Gilera SMT 50 Racing 2013
- Gilera SMT 50 Racing 2014
- Gilera SMT 50 2T 2011
- Gilera SMT 50 2006
other_motorcycle_models
- Gilera Runner SP 180
- Gilera H@K 50
- Gilera Typhoon 50
- Gilera RCR 50
- Gilera Runner SP 50
- Gilera Bullit 50
- Gilera GSM 50
- Gilera Stalker 50
- Gilera GR1 50
- Gilera E1 50
- Gilera TG 80
- Gilera Arcore 150
- Gilera Arcore 125
- Gilera Madmud 175
- Gilera Runner 125
- Gilera Runner 50
- Gilera Easy Moving 50
- Gilera Oregon 250
- Gilera Runner 200
- Gilera SC 125
- Gilera Runner 180
- Gilera Nexus 300
- Gilera DNA 180
- Gilera Storm 50
- Gilera Nexus 250
- Gilera Nexus 125
- Gilera Ice 50
- Gilera DNA 125
- Gilera DNA 50
- Gilera Surfer 50
- Gilera FX 125
- Gilera Coguar 125
- Gilera H@K 800
- Gilera GP 800
- Gilera Typhoon 125
- Gilera Typhoon 80
- Gilera RK 50
- Gilera CX 125
- Gilera Crono 125
- Gilera Freestyle 125
- Gilera XRT 600
- Gilera XRT 350
- Gilera Apache 125
- Gilera SP02 125
- Gilera SP01 125
- Gilera Saturno 500
- Gilera RX 125
- Gilera RCK 600