Części układu paliwowego motocykla
Derbi GPR 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
18,91 zł
19,90 zł
Najniższa cena: 19,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Yamaha DT 125R DT 125 RE 125X - FBG-225-1
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Derbi GPR 125
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2011
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2012
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2009
- Derbi GPR 125 Nude 2004-2005
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2005
- Derbi GPR 125 Nude 2007
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2007
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2008
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2009-2010
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2010
- Derbi GPR 125 Nude 2T 2005
- Derbi GPR 125 Nude 2T 2006
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2006
- Derbi GPR 125 Racing 2009
- Derbi GPR 125 Racing 2010
- Derbi GPR 125 Nude 2T 2007
- Derbi GPR 125 Racing 2T 2009
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2014
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2015
- Derbi GPR 125 Racing 4T 2016
- Derbi GPR 125 Racing 2004
- Derbi GPR 125 2T 2005
- Derbi GPR 125 2T 2006
- Derbi GPR 125 2T 2008
- Derbi GPR 125 Nude 2008
- Derbi GPR 125 4S 4T 2009
- Derbi GPR 125 4S 4T 2010
- Derbi GPR 125 4S 4T 2011
other_motorcycle_models
- Derbi GPR 50
- Derbi GPR 80
- Derbi GPR 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GP 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50