Części układu paliwowego motocykla
BMW R 1200 NineT
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,08 zł
O-Ring korka wlewu Produkt OEM
379,40 zł
Podstawa korka wlewu paliwa Driven Racing Halo-Series czarna - DHFCB-BM
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW R 1200 NineT
- BMW R 1200 NineT ABS 2013
- BMW R 1200 NineT ABS 2015
- BMW R 1200 NineT ABS 2016
- BMW R 1200 NineT ABS 2017
- BMW R 1200 NineT ABS 2018
- BMW R 1200 NineT ABS 2014
- BMW R 1200 NineT ABS 2019
- BMW R 1200 NineT ABS 2020
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła odlewane ABS 2020
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła szprychowe ABS 2020
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła szprychowe ABS 2019
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła szprychowe ABS 2018
- BMW R 1200 NineT koła szprychowe ABS 2021
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła odlewane ABS 2021
- BMW R 1200 NineT Urban G/S koła odlewane DTC ABS 2021
- BMW R 1200 NineT Urban G/S Edition 40 Years koła szprychowe ABS 2021
- BMW R 1200 NineT ABS 2022
- BMW R 1200 NineT ABS 2021
other_motorcycle_models
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW R 850
- BMW R 18 1800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW R 900
- BMW R 65 650 RT
- BMW R 1200 NineT Urban G/S
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1250 RT
- BMW R 1250 RS
- BMW R 1250 R
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW R 1200 R
- BMW R 1200 RS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW R 1200 RT
- BMW R 1200 HP2 Sport
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1150 RT
- BMW R 1200 ST
- BMW R 1100 RT
- BMW R 68 600