Części układu paliwowego motocykla
BMW R 100 1000 Monolever
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
62,20 zł
Uszczelka wlewu paliwa
21,97 zł
Uszczelka komory pływakowej JMP
43,00 zł
45,26 zł
Najniższa cena: 45,26 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03
Artykuły z bloga
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW R 100 1000 Monolever
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1987
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1986
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1987
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1988
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1989
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1990
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1991
- BMW R 100 1000 RS/2 Monolever 1992
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1988
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1989
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1990
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1991
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1992
- BMW R 100 1000 RT/2 Monolever 1993
other_motorcycle_models
- BMW R 100 1000
- BMW R 100 1000 TT
- BMW R 100 1000 Touren
- BMW R 100 1000 S
- BMW R 100 1000 Classic Monolever
- BMW R 100 1000 RT
- BMW R 100 1000 RS
- BMW R 100 1000 Mystic
- BMW R 100 1000 Roadster Classic
- BMW R 100 1000 Roadster
- BMW R 100 1000 GS
- BMW R 100 1000 Paris Dakar CL Edition
- BMW R 100 1000 Paris Dakar
- BMW R 100 1000 Classic Sport
- BMW R 100 1000 /7
- BMW R 100 1000 Classic monolever
- BMW R 18 1800
- BMW R Nine T 1200
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW S 1000 R
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750