Smar do układów smarowania Mannol Li EP Low Viscosity
Litowo-wapniowy półpłynny smar do smarowania wolnobieżnych skrzyń biegów i układów centralnego smarowania w samochodach ciężarowych i autobusach, spełniający wymagania Daimler-Benz (arkusz 264) dla smarów do samochodów ciężarowych oraz wymagania MAN TL 283. Produkowany na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych z dodatkiem syntetycznych estrów, dodatków przeciwzużyciowych, depresyjnych, antykorozyjnych i antyoksydacyjnych.
Opis ogólny- obecność syntetycznych estrów znacznie zwiększa właściwości przeciwzużyciowe, przeciwzatarciowe i przeciwtarciowe smaru
- zachowuje swoje właściwości użytkowe od -30 °C do +120 °C, co zwiększa żywotność łożysk
- doskonałe pompowanie dzięki swojej konsystencji i właściwościom w niskich temperaturach – przewody układów centralnego smarowania nie blokują się nawet w bardzo niskich temperaturach do -40 °C
- posiada dobrą wodoodporność, jest odporny na wymywanie wodą i zachowuje swoje właściwości ochronne
- posiada dobrą przyczepność do powierzchni metalowych, tworzy trwały, odporny na temperatury i zanieczyszczenia film olejowy, co pozwala na wydłużenie okresów między wymianami i zmniejszenie kosztów eksploatacji
- chroni łożyska i inne części przed korozją
- posiada dobrą stabilność termiczną i mechaniczną, skutecznie opiera się utlenianiu
- posiada dobre właściwości przeciwzużyciowe i przeciwtarciowe
- konsystencja smaru pozostaje niezmienna podczas długotrwałego przechowywania. Data przydatności 5 lat od daty produkcji, pod warunkiem zachowania warunków przechowywania i nienaruszonego opakowania
- przeznaczony do układów centralnego smarowania samochodów ciężarowych i autobusów, do stosowania również w innych układach centralnego smarowania oraz narzędziach pneumatycznych
Cena dotyczy jednej sztuki.