Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Opinie o produkcie
Nikodem Suchocki
2024-03-02, 18:28
Smar do łańcucha szosowy Bel-Ray Super Clean Chain Lube 400 ml Smar do łańcucha Bel-Ray to dla mnie prawdziwa perełka, którą odkryłem dzięki rekomendacji od motovlogera PolskiMotovlog. Od tamtej pory używam tego produktu z pełnym przekonaniem, a rezultaty są imponujące. To, co naprawdę wyróżnia smar Bel-Ray, to jego zdolność do utrzymania łańcucha w doskonałym stanie, jednocześnie nie pozostawiając brudu na felgach. To szczególnie ważne dla estetyki motocykla, a jednocześnie świadczy o czystej i zaawansowanej formule smaru. Co mnie także zachwyciło, to fakt, że Bel-Ray znacząco przedłuża żywotność łańcucha. To oznacza, że nie tylko oszczędzam czas na częstych wymianach, ale także zyskuję pewność, że mój napęd jest zawsze gotowy do działania. Podsumowując, smar do łańcucha Bel-Ray to nie tylko wybór, który polecił mi PolskiMotovlog, ale również decyzja, której nie żałuję. To produkt godny polecenia dla każdego motocyklisty, który ceni sobie nie tylko efektywność, ale także estetykę swojego jednośladu.
Opinia wiarygodna
Jacek Pirga
2024-01-09, 09:49
Zębatka zdawcza 13 zębów 428H Cóż tu wiele mówić, legancka zębateczka do Quada 110cc, do motoroweru z silnikiem 139FMB 50cc czyli jeden z najpopularniejszych! :) W rozmiarze 428 czyli tym "wytrzymalszym" z końcówką H która oznacza jeszcze lepsze utwardzenie i wzmocnienie zębatki! Ogólnie jak się ją założy to JEST MOC! ^^ Bo oczywiście, im mniejsza zębatka z przodu, tym większą mamy moc na tylnym kole! Ale mniejszą za to prędkość... Do Quadów 110cc idealne rozwiązanie! Bo tam moc liczy się najbardziej! Mój Quad z tą zębatką asfalt zwija! ;P A na błocie z gazem uważać muszę, bo od razu tunel do Chin kopie! ^^ W skrócie, polecam!
Opinia wiarygodna
Nikodem Suchocki
2024-03-02, 18:30
Szczotka do czyszczenia łańcucha Szczotka do łańcucha to niewielki gadżet, a jednak bardzo ważny w moim zestawie narzędzi motocyklowych. Wykonana z mocnego i trwałego plastiku, świetnie radzi sobie z usuwaniem brudu z łańcucha. To imponujące, jak coś tak niewielkiego może być tak skuteczne. Co jeszcze bardziej przekonuje, to fakt, że cena tej szczotki jest niezwykle niska. Otrzymuję solidny produkt, który spełnia swoją rolę, nie obciążając jednocześnie mojego portfela. To świetna inwestycja dla każdego motocyklisty dbającego o stan swojego łańcucha, bez względu na poziom zaawansowania technicznego.
Opinia wiarygodna
Mariusz Siek
2024-05-02, 13:18
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP Zawleczka na zębatkę to mała rzecz, ale super ważna. Dzięki niej zębatka się nie poluzuje, a to kluczowe, żeby nie było żadnych niespodzianek w trakcie jazdy. Jest zrobiona z twardego materiału, więc nie pęka i nie zgina się łatwo. Montaż? Prościzna. Wystarczy kilka minut i gotowe. Jeśli lubisz sam grzebać przy motocyklu, to spodoba ci się to, że montuje się ją tak łatwo. Dla każdego motocyklisty, który chce mieć pewność, że wszystko jest na swoim miejscu, zawleczka to obowiązkowy gadżet. Bez niej lepiej nie jeździć!
Opinia wiarygodna
Mariusz Siek
2024-05-02, 13:17
Zębatka przód Supersprox CST-1590:13 13z rozmiar 520 (JTF1590.13) Jeśli szukasz niezawodnej zębatki, to SUPERSPROX jest spoko wyborem. Jest lekka i mocna, bo zrobili ją z jakiegoś konkretnego stopu metalu. Pasuje jak ulał do większości motocykli, więc nie będziesz miał problemu z montażem. Instalujesz i jedziesz! Nawet jak już długo jeździsz, to nie widać na niej prawie żadnych rys czy śladów zużycia. Co najlepsze, jest lekka, więc nie obciąża dodatkowo motocykla, a to zawsze na plus. Jeśli chcesz mieć coś, co będzie działać bez problemów, to ta zębatka to strzał w dziesiątkę.
Opinia wiarygodna
Artykuły z bloga
Posiadamy Napędy motocyklowe - części do Vespa S 50
- Vespa S 50 4T 4V 2011
- Vespa S 50 2T 2011
- Vespa S 50 2T 2012
- Vespa S 50 4T 4V 2012
- Vespa S 50 2T 2008
- Vespa S 50 2T 2009
- Vespa S 50 2T 2010
- Vespa S 50 4T 4V 2009
- Vespa S 50 1963
- Vespa S 50 1968
- Vespa S 50 2T 2007
- Vespa S 50 Sport 2T 2012
- Vespa S 50 Sport 4T 4V 2012
- Vespa S 50 1964
- Vespa S 50 1965
- Vespa S 50 1966
- Vespa S 50 1967
- Vespa S 50 1969
- Vespa S 50 1970
- Vespa S 50 1971
- Vespa S 50 1972
- Vespa S 50 1973
- Vespa S 50 1974
- Vespa S 50 1975
- Vespa S 50 1976
- Vespa S 50 1977
- Vespa S 50 1978
- Vespa S 50 1979
- Vespa S 50 1980
- Vespa S 50 1981
- Vespa S 50 1982
- Vespa S 50 1983
- Vespa S 50 1984
- Vespa S 50 1985
- Vespa S 50 1986
- Vespa S 50 1987
- Vespa S 50 2T 2013
- Vespa S 50 Sport 2T 2013
- Vespa S 50 2T 2014
- Vespa S 50 College 4V 2010
- Vespa S 50 4V 2013
- Vespa S 50 Sport 4V 2013
- Vespa S 50 4V 2014
- Vespa S 50 Sport 4T 2014
- Vespa S 50 Sport 2014
- Vespa S 50 College 2011
- Vespa S 50 Sport 2011
- Vespa S 50 4T 2008
- Vespa S 50 4T 2010
- Vespa S 50 i.e. 3V 2009
- Vespa S 50 4T 2007
- Vespa S 50 Sport SE 4T 2013
other_motorcycle_models
- Vespa S 150
- Vespa S 125
- Vespa PK 80
- Vespa Sprint 150
- Vespa Primavera 150
- Vespa Sprint 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa PK 50
- Vespa Primavera 50
- Vespa Primavera 125
- Vespa PK 75
- Vespa PK 125
- Vespa P 150
- Vespa PK 100
- Vespa Liberty 50 Sport
- Vespa SS 180
- Vespa Sport 100
- Vespa Super 125
- Vespa Super Sport 180
- Vespa Super 150
- Vespa Super Sprint 50
- Vespa Super Sprint 90
- Vespa SR 50
- Vespa Grand Sport 160
- Vespa Grand Sport 150
- Vespa GTS 300
- Vespa GTS 125
- Vespa Vespino 50
- Vespa N 50
- Vespa Sprinter 50
- Vespa 100
- Vespa GTS 150
- Vespa PX 200
- Vespa Elettrica 0
- Vespa P 200
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa V 150
- Vespa LXV 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300