Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
61,44 zł
76,80 zł
Najniższa cena: 76,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 120 otwarty z zapinką - DID428AD-120
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
51,69 zł
57,43 zł
Najniższa cena: 57,43 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
78,86 zł
98,57 zł
Najniższa cena: 98,57 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 120 otwarty z zapinką - DID428D-120
77,01 zł
90,60 zł
Najniższa cena: 90,60 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 120 otwarty z zapinką - 428HSB-120-CL
111,93 zł
139,91 zł
Najniższa cena: 139,91 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 120 otwarty z zapinką - DID428HD-120
30,39 zł
Tuleja zębatki tył Honda - 459830
61,20 zł
Śruba zębatki M10X1.25 38 mm
294,36 zł
367,95 zł
Najniższa cena: 367,95 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 428 VX 120 X-Ring otwarty z zapinką - DID428VX-120
113,27 zł
125,85 zł
Najniższa cena: 125,85 zł
Łańcuch napędowy JT 428HPO/120 O-Ring G&B otwarty z zapinką - JTC428HPOGB120SL
183,99 zł
229,99 zł
Najniższa cena: 229,99 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 120 otwarty z zapinką - DID428NZ-120
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
300,08 zł
353,04 zł
Najniższa cena: 353,04 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 428XSO/120 otwarty z zapinką - 428XSO-120-CL
Opinie o produkcie
Nikodem Suchocki
2024-03-02, 18:28
Smar do łańcucha szosowy Bel-Ray Super Clean Chain Lube 400 ml Smar do łańcucha Bel-Ray to dla mnie prawdziwa perełka, którą odkryłem dzięki rekomendacji od motovlogera PolskiMotovlog. Od tamtej pory używam tego produktu z pełnym przekonaniem, a rezultaty są imponujące. To, co naprawdę wyróżnia smar Bel-Ray, to jego zdolność do utrzymania łańcucha w doskonałym stanie, jednocześnie nie pozostawiając brudu na felgach. To szczególnie ważne dla estetyki motocykla, a jednocześnie świadczy o czystej i zaawansowanej formule smaru. Co mnie także zachwyciło, to fakt, że Bel-Ray znacząco przedłuża żywotność łańcucha. To oznacza, że nie tylko oszczędzam czas na częstych wymianach, ale także zyskuję pewność, że mój napęd jest zawsze gotowy do działania. Podsumowując, smar do łańcucha Bel-Ray to nie tylko wybór, który polecił mi PolskiMotovlog, ale również decyzja, której nie żałuję. To produkt godny polecenia dla każdego motocyklisty, który ceni sobie nie tylko efektywność, ale także estetykę swojego jednośladu.
Opinia wiarygodna
Jacek Pirga
2024-01-09, 09:49
Zębatka zdawcza 13 zębów 428H Cóż tu wiele mówić, legancka zębateczka do Quada 110cc, do motoroweru z silnikiem 139FMB 50cc czyli jeden z najpopularniejszych! :) W rozmiarze 428 czyli tym "wytrzymalszym" z końcówką H która oznacza jeszcze lepsze utwardzenie i wzmocnienie zębatki! Ogólnie jak się ją założy to JEST MOC! ^^ Bo oczywiście, im mniejsza zębatka z przodu, tym większą mamy moc na tylnym kole! Ale mniejszą za to prędkość... Do Quadów 110cc idealne rozwiązanie! Bo tam moc liczy się najbardziej! Mój Quad z tą zębatką asfalt zwija! ;P A na błocie z gazem uważać muszę, bo od razu tunel do Chin kopie! ^^ W skrócie, polecam!
Opinia wiarygodna
Nikodem Suchocki
2024-03-02, 18:30
Szczotka do czyszczenia łańcucha Szczotka do łańcucha to niewielki gadżet, a jednak bardzo ważny w moim zestawie narzędzi motocyklowych. Wykonana z mocnego i trwałego plastiku, świetnie radzi sobie z usuwaniem brudu z łańcucha. To imponujące, jak coś tak niewielkiego może być tak skuteczne. Co jeszcze bardziej przekonuje, to fakt, że cena tej szczotki jest niezwykle niska. Otrzymuję solidny produkt, który spełnia swoją rolę, nie obciążając jednocześnie mojego portfela. To świetna inwestycja dla każdego motocyklisty dbającego o stan swojego łańcucha, bez względu na poziom zaawansowania technicznego.
Opinia wiarygodna
Mariusz Siek
2024-05-02, 13:18
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP Zawleczka na zębatkę to mała rzecz, ale super ważna. Dzięki niej zębatka się nie poluzuje, a to kluczowe, żeby nie było żadnych niespodzianek w trakcie jazdy. Jest zrobiona z twardego materiału, więc nie pęka i nie zgina się łatwo. Montaż? Prościzna. Wystarczy kilka minut i gotowe. Jeśli lubisz sam grzebać przy motocyklu, to spodoba ci się to, że montuje się ją tak łatwo. Dla każdego motocyklisty, który chce mieć pewność, że wszystko jest na swoim miejscu, zawleczka to obowiązkowy gadżet. Bez niej lepiej nie jeździć!
Opinia wiarygodna
Mariusz Siek
2024-05-02, 13:17
Zębatka przód Supersprox CST-1590:13 13z rozmiar 520 (JTF1590.13) Jeśli szukasz niezawodnej zębatki, to SUPERSPROX jest spoko wyborem. Jest lekka i mocna, bo zrobili ją z jakiegoś konkretnego stopu metalu. Pasuje jak ulał do większości motocykli, więc nie będziesz miał problemu z montażem. Instalujesz i jedziesz! Nawet jak już długo jeździsz, to nie widać na niej prawie żadnych rys czy śladów zużycia. Co najlepsze, jest lekka, więc nie obciąża dodatkowo motocykla, a to zawsze na plus. Jeśli chcesz mieć coś, co będzie działać bez problemów, to ta zębatka to strzał w dziesiątkę.
Opinia wiarygodna
Artykuły z bloga
Posiadamy Napędy motocyklowe - części do Honda CG 125
- Honda CG 125 ES 2004
- Honda CG 125 ES 2007
- Honda CG 125 M 2001
- Honda CG 125 1995
- Honda CG 125 1996
- Honda CG 125 1998
- Honda CG 125 1999
- Honda CG 125 ES 2005
- Honda CG 125 ES 2006
- Honda CG 125 ES 2008
- Honda CG 125 K 1977
- Honda CG 125 K 1978
- Honda CG 125 K 1979
- Honda CG 125 K 1980
- Honda CG 125 K 1981
- Honda CG 125 K 1982
- Honda CG 125 K 1983
- Honda CG 125 E 1984
- Honda CG 125 BR 1985
- Honda CG 125 BR 1986
- Honda CG 125 BR 1987
- Honda CG 125 BR 1988
- Honda CG 125 BR 1989
- Honda CG 125 BR 1990
- Honda CG 125 BR 1991
- Honda CG 125 BR 1992
- Honda CG 125 BR 1993
- Honda CG 125 BR 1994
- Honda CG 125 BR 1995
- Honda CG 125 BR 1996
- Honda CG 125 BR 1997
- Honda CG 125 W 2000
- Honda CG 125 M 2002
- Honda CG 125 M 2003
- Honda CG 125 1976
- Honda CG 125 W 1999
- Honda CG 125 W 1998
other_motorcycle_models
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
- Honda MSX 125
- Honda FES 125
- Honda CY 80