check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha TT 350

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 306
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
-10%
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
-5%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
-10%
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
-10%
Uszczelka pokrywy zaworów Athena

13,46 zł

14,96 zł

Najniższa cena: 14,96 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (2)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009

12,81 zł

14,23 zł

Najniższa cena: 14,23 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009

-10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm] Opcje +1
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 143 MBK/Yamaha  - HF143

30,27 zł

35,61 zł

Najniższa cena: 35,61 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 143 MBK/Yamaha - HF143

stars    (4)
-10%
Szczęki hamulcowe EBC 527 - Y527

68,06 zł

75,62 zł

Najniższa cena: 75,62 zł

Szczęki hamulcowe EBC 527 - Y527

stars    (1)
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Łożysko SKF 6205
-10%
Uszczelka filtra oleju Athena 34,52x3,53 mm O-Ring

12,52 zł

13,91 zł

Najniższa cena: 13,91 zł

Uszczelka filtra oleju Athena 34,52x3,53 mm O-Ring

-10%
Sprężyny sprzegła EBC CSK 014/6 - CSK014/6

58,86 zł

65,40 zł

Najniższa cena: 65,40 zł

Sprężyny sprzegła EBC CSK 014/6 - CSK014/6

Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
-10%
Uszczelniacz sruby pokrywy zaworowej - S410485015026

33,53 zł

37,26 zł

Najniższa cena: 37,26 zł

Uszczelniacz sruby pokrywy zaworowej - S410485015026

-10%
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

15,98 zł

17,75 zł

Najniższa cena: 17,75 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena

14,60 zł

16,22 zł

Najniższa cena: 16,22 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena

Filtr oleju MIW Meiwa Y4006 HF143 - Y4006
-10%
Szczęki hamulcowe EBC Y527 WG - Y527G

77,82 zł

86,47 zł

Najniższa cena: 86,47 zł

Szczęki hamulcowe EBC Y527 WG - Y527G

Dźwignia hamulca prawa JMP aluminiowa Yamaha
Komplet śrub zębatki M8X1.25 34 mm
Automat stopu przód JMP
-10%
Zębatka tył stalowa JT JTR853.40, 40z rozmiar 520 - JTR853.40 Opcje +5

98,55 zł

109,50 zł

Najniższa cena: 109,50 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR853.40, 40z rozmiar 520 - JTR853.40

stars    (1)
-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-1/2

15,50 zł

16,32 zł

Najniższa cena: 16,32 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-1/2

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TT 350

  • Yamaha TT 350 1986
  • Yamaha TT 350 1990
  • Yamaha TT 350 1991
  • Yamaha TT 350 1992
  • Yamaha TT 350 1993
  • Yamaha TT 350 1994
  • Yamaha TT 350 1995
  • Yamaha TT 350 1985
  • Yamaha TT 350 1988
  • Yamaha TT 350 1987
  • Yamaha TT 350 1989

other_motorcycle_models

Yamaha TT 350

Części motocyklowe

Model TT 350 został wprowadzony do oferty Yamahy wraz z mniejszą wersją TT 225, jednakże w przeciwieństwie do niej zyskał ogromną popularność i zagościł w katalogach producenta aż na 10 lat (1986-1996). Te dwa zbliżone modele dzieliły ze sobą większość rozwiązań konstrukcyjnych oraz głównych podzespołów, a mimo to nieomal wszystkim motocyklistom do gustu bardziej przypadła ta masywniejsza wersja, która co prawda dysponowała większą mocą, ale była również znacząco cięższa.

Yamaha TT 350 została wyposażona w jednocylindrowy silnik o pojemności 349 cm³, generujący moc maksymalną 34 KM i maksymalny moment obrotowy przekraczający wartość 30 Nm. Takie osiągi zamknięte w lekkiej konstrukcji o masie własnej 120 kilogramów zapewniały dynamiczne przyspieszenia oraz prędkość maksymalną ponad 125 km/h. Niezaprzeczalną zaletą jednostki napędowej TT 350 była prosta budowa i sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne. Chłodzenie powietrzem, zasilanie tradycyjnym gaźnikiem marki Teikei, głowica z czterema zaworami sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu oraz sześciobiegowa skrzynia biegów sprawiały, że bieżące serwisy i potencjalne naprawy mogły być bez przeszkód przeprowadzane w przydomowym garażu przez niewykwalifikowanych użytkowników. Niewysilona, czterosuwowa jednostka dawała jeszcze więcej korzyści, z których trwałość i niskie spalanie uplasowały się na samym szczycie długiej listy zalet. Podczas spokojnej jazdy na drogach asfaltowych zasięg TT 350 na 8 litrowym zbiorniku paliwa wynosił ponad 200 kilometrów, co jak na motocykl klasy enduro z przełomu lat 80'/90' ubiegłego wieku jest zaiste świetnym wynikiem.

Poza źródłem napędu konstrukcja TT 350 była nieomal identyczna jak w wersji "225". Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, konwencjonalne zawieszenie (z przodu widelec teleskopowy, z tyłu amortyzator typu Monoshock) o dużym skoku i ponadprzeciętnej wytrzymałości, koła w rozmiarze 21 i 18 cali, solidna rama z rur stalowych oraz układ przeniesienia napędu klasycznym łańcuchem to cechy, które w zupełności wystarczą do efektownej jazdy w wymagającym terenie, ale sprawdzą się również podczas codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście.

Mimo że do TT 350 nie powrócono po latach, tak jak to miało miejsce w przypadku mniejszych wersji, to 10 lat obecności na drogach i bezdrożach całego świata w zupełności wystarczyło, aby "350-tka" zapisała się na kartach historii Yamahy i bezpowrotnie zawładnęła sercami ogromnej grupy entuzjastów ciężkiego off-roadu.