Artykuły z bloga
other_motorcycle_models
- Yamaha HW 125
- Yamaha HW 125 Oceo
- Yamaha HW 125 Xenter
- Yamaha HW 150 Xenter
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
Yamaha HW 125 Xenter
Yamaha HW 125 "Xenter" to wielozadaniowy skuter miejski stworzony do dynamicznej jazdy po drogach, których nawierzchnia najlepsze czasy ma juz dawno za sobą. Duże, 16 calowe obręcze kół obute w wąskie opony są gwarantem dużej zwrotności i poczuciem całkowitego panowania nad jednośladem. Przez mniejsze opory toczenia w niewielkim stopniu przyczyniają się również do mniejszego spalania, choć niewysilony czterosuw i tak zadowala się skromnymi ilościami paliwa. Takie rozwiązanie pociąga za sobą także pewne ograniczenia. Schowek umieszczony pod kanapą oferuje dużo mniejszą pojemność niż klasyczne skutery osadzone na 12-13 calowych kołach, dlatego nie pomieści nawet kasku otwartego. Sytuację ratuje centralny kufer z listy wyposażania akcesoryjnego, który całkowicie niweluje największą wadę Xenter-a. Pod kierownicą znalazł miejsce drugi, mniejszy schowek na drobiazgi, a duża powierzchnia na stopy bez "przekroku" daje szansę na przewożenie ładunków o znacznych gabarytach.