Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
24,57 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS
12,82 zł
Zaślepka koła kapsel Vespa
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
34,76 zł
Łożysko wahacza oryginał - 56127R
54,35 zł
Przekaźnik rozrusznika JMT
7,06 zł
Nypel linki 8x14 Vespa 50
8,79 zł
Uszczelka kranika
13,34 zł
Szpilka cylindra M7x140 mm
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
Posiadamy Części motocyklowe do Vespa Primavera 125
- Vespa Primavera 125 1967
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2014
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2014
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V Touring 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet ABS 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2016
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet ABS 2018
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2018
- Vespa Primavera 125 1968
- Vespa Primavera 125 1969
- Vespa Primavera 125 1970
- Vespa Primavera 125 1971
- Vespa Primavera 125 1972
- Vespa Primavera 125 1973
- Vespa Primavera 125 1974
- Vespa Primavera 125 1975
- Vespa Primavera 125 1976
- Vespa Primavera 125 1977
- Vespa Primavera 125 1978
- Vespa Primavera 125 1979
- Vespa Primavera 125 1980
- Vespa Primavera 125 1981
- Vespa Primavera 125 1982
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2015
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V ABS 2015
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet 2017
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2017
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Anniversario ABS 2018
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Yacht Club ABS 2018
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Anniversario ABS 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Yacht Club ABS 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2019
- Vespa Primavera 125 S i.e. 3V iGet 2019
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V iGet Touring ABS 2021
- Vespa Primavera 125 S iGet i.e. 3V ABS 2021
- Vespa Primavera 125 3V iGet 75th ABS 2021
- Vespa Primavera 125 iGet ABS 2020
- Vespa Primavera 125 iGet Red ABS 2020
- Vespa Primavera 125 iGet Touring ABS 2020
- Vespa Primavera 125 S iGet i.e. 3V ABS 2020
- Vespa Primavera 125 iGet ABS 2019
- Vespa Primavera 125 S i.e. 3V iGet ABS 2019
- Vespa Primavera 125 iGet ABS 2017
- Vespa Primavera 125 ET3 1980
- Vespa Primavera 125 i.e. 3V 2013
- Vespa Primavera 125 1983
- Vespa Primavera 125 ET3 1976
- Vespa Primavera 125 ET3 1977
- Vespa Primavera 125 ET3 1978
- Vespa Primavera 125 ET3 1979
- Vespa Primavera 125 LX 2013
- Vespa Primavera 125 LX 2015
- Vespa Primavera 125 iGet Sport ABS 2017
- Vespa Primavera 125 iGet Sport ABS 2018
- Vespa Primavera 125 S.W. 3V ABS 2020
- Vespa Primavera 125 LX 2014
- Vespa Primavera 125 ET3 1981
- Vespa Primavera 125 ET3 1982
- Vespa Primavera 125 ET3 1983
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Touring ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V ABS 2021
- Vespa Primavera 125 S IGet 3V ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Sean Wotherspoon ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Sean Wotherspoon ABS 2021
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Red ABS 2021
- Vespa Primavera 125 IGet 3V Red ABS 2022
- Vespa Primavera 125 IGet 3V ABS 2022
other_motorcycle_models
- Vespa Primavera 150
- Vespa Primavera 50
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa PK 80
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa LXV 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa GTS 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa PK 125
- Vespa T2 125
- Vespa PX 125
- Vespa LXV 125
- Vespa V 125
- Vespa Sprint 125
- Vespa GTS 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa S 50
- Vespa Spezial 50
- Vespa PK 50
- Vespa ET2 50
- Vespa LX 50
- Vespa LXV 50
- Vespa FL 2 50
- Vespa FL 50
- Vespa PK 75
- Vespa GT 250
- Vespa GTS 250
- Vespa PX 80
- Vespa GT 160
- Vespa GS 160
- Vespa Racer 90
- Vespa GTV 125
- Vespa LX 125
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera to seria skuterów mająca swe początki w odległych latach 60' ubiegłego wieku. "Wiosna", bo właśnie tak należy tłumaczyć włoską nazwę, prezentuje się lekko i promieniście, całkowicie nawiązując do najlepszej pory roku powodującej u wszystkich wielbicieli jednośladów optymistyczne emocje. Założenia konstrukcyjne nie zmieniły się od kilkudziesięciu lat, dzięki czemu Włosi nadal dostarczają niezwykle dopracowany pojazd dla młodzieży rozpoczynającej swoją przygodę w motocyklowym świecie. Nie oznacza to jednak że dorośli przejdą obok Primavery obojętnie. Elegancka linia nadwozia i wysublimowany styl widoczny w każdym detalu czynią z niej idealny, miejski środek transportu na biznesowe spotkania.
Pod względem technicznym legendarna maszyna nie odstaje od nowoczesnych konstrukcji najbardziej uznanych producentów. Jednocylindrowy czterosuw z trzema zaworami na cylinder zasilany jest przez elektroniczny system wtrysku paliwa PFI, za przeniesienie napędu odpowiada bezawaryjna, bezstopniowa przekładnia automatyczna, a tylne zawieszenie (amortyzator hydrauliczny) posiada czterostopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nawiązań do czasów, gdy Primavera budziła w najmłodszych największe emocje, można doszukiwać się w tylnym hamulcu bębnowym i klasycznym chłodzeniu powietrzem. Mimo żę w tak zaawansowanym jednośladzie takie rozwiązania mogą wydawać się zbyt archaiczne, to w stu procentach wywiązują się ze swojego zadania. Bęben o średnicy 140 mm we współpracy z 200 mm tarczą i dwutłoczkowym zaciskiem zapewnia świetną skuteczność i gwarantuje bezpieczeństwo w każdych warunkach.
Niewielki singiel o pojemności 124,5 cm ³ generuje moc 11 KM i moment obrotowy 10,5 Nm. Mimo, że takie osiągi nie plasują Vespy w czołówce swojego segmentu, to pozwalają na zadowalające przyspieszenia i rozpędzenie jednośladu do około 100 km/h.
Jednakże chyba nikt, kto zasiadł by za sterami Primavery, nie zaprzątałby sobie głowy niewielkimi możliwościami jednostki. Ten skuter kocha się przede wszystkim za piękno bijące od każdego elementu i za doznania, które płyną z każdego pokonanego kilometra. Nie mniej istotne jest także tradycyjne wykonanie. Samonośna konstrukcja nadwozia z tłoczonej blachy, specyficzne przednie zawieszenie z jednostronnym wahaczem i charakterystyczny przedni reflektor w chromowanej obwódce przenoszą podróżujących do dawnych lat.
Prowadzenie Vespy to doznanie którego na próżno szukać u konkurencji. Sztywności, jaką gwarantuje nadwozie, nie powstydziła by się żadna rama z rur stalowych. Dzięki temu za kierownicą użytkownicy czują całkowitą stabilność i zwinność, nawet gdy nawierzchnia nie jest najlepsza, a prędkość nie zawsze dostosowana do ostrości zakrętu.
Możliwość doświadczenia wszystkich zalet Primavery dużo kosztuje, aczkolwiek jest to cena w pełni uzasadniona. W zalewie "bezosobowych" maszyn z plastikowymi owiewkami, gdzie często produkty poszczególnych producentów wiele się od siebie nie różnią, warto wydać więcej aby poczuć siłę dawnego rzemiosła. Wiadomo że klasyczne włoskie skutery także produkowane są w zautomatyzowanych fabrykach, jednak udało się w nich zachować jak najwięcej z dawnych czasów, gdy w jednośladach zawarta była część duszy ich twórców.