check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Peugeot Trekker 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1440
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik Peugeot - 76617

85,00 zł

Gaźnik Peugeot - 76617

stars    (20)
-10%
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Zawór membranowy Peugeot - 66011
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning - 80964
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293 Opcje +5
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rozrusznik elektryczny - 98518

80,85 zł

Rozrusznik elektryczny - 98518

stars    (4)
Pasek napędowy 765x17.5x30 Buxy Speedfight - 77028
Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941 Opcje +3

127,13 zł

Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

stars    (13)
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Zębatka rozrusznika nożnego - 10773
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292 Opcje +5
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294 Opcje +5
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 Opcje +8

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Klocki hamulcowe - 56792

17,00 zł

Klocki hamulcowe - 56792

stars    (2)
-10%
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B Opcje +2

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290 Opcje +5
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295 Opcje +5
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk) Opcje +5
Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618 Opcje +3

123,16 zł

Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

stars    (13)
Stacyjka + zamek Pegueot - 92111

115,17 zł

Stacyjka + zamek Pegueot - 92111

stars    (3)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291 Opcje +5
Łożysko igiełkowe sworznia 12x15x15 - 188311
Pierścień kpl Peugeot A/C 50cm3 - 82328
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B Opcje +2
Cylinder Power Force Peugeot 50 cm3
-10%
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009

10,80 zł

12,00 zł

Najniższa cena: 12,00 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009

stars    (3)

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Trekker 50

  • Peugeot Trekker 50 Road 1999
  • Peugeot Trekker 50 Off Road 2000
  • Peugeot Trekker 50 Road 2000
  • Peugeot Trekker 50 Streetboard 1999
  • Peugeot Trekker 50 Off Road 1999
  • Peugeot Trekker 50 Streetboard 2000
  • Peugeot Trekker 50 Off Road 1998
  • Peugeot Trekker 50 Road 1998
  • Peugeot Trekker 50 2T 1998
  • Peugeot Trekker 50 2T 1999
  • Peugeot Trekker 50 R 2T 1999
  • Peugeot Trekker 50 2T 2000
  • Peugeot Trekker 50 II 2T 2004
  • Peugeot Trekker 50 II 2T 2005

other_motorcycle_models

Peugeot Trekker 50

Peugeot Trekker 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 1998-2000. Jego główną zaletą, która wyróżnia go na tle konkurencyjnych jednośladów, jest terenowe zacięcie - balonowe opony, masywne zawieszenie i wysoki przedni błotnik zachęcają do zjechania z utartych szlaków. Oczywiście, mając na uwadze konstrukcję skutera, jest to zabieg głównie stylistyczny, który ma rozpalić wyobraźnię nastoletnich motocyklistów. Nie mniej jednak, za sprawą zastosowanego ogumienia, model Trekker 50 radzi sobie w terenie lepiej niż konkurencja na oponach szosowych. Peugeot Trekker 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na już od 14 roku życia (na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub Karty Motorowerowej). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się rozrządem membranowym, zapłonem CDI, dwoma rozrusznikami (nożnym/kopniakiem i elektrycznym) i gaźnikowym układem zasilania. Niepozorny singiel generuje moc maksymalną 4,2 KM przy 6850 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm przy 7500 obr./min. Dzięki niskiej masie (na sucho model Trekker 50 waży tylko 95 kilogramów) takie osiągi pozwalają na dynamiczne przyspieszenia i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Na pokładzie skutera Peugeot Trekker 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja modelu Trekker 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych. To ona stała się wytrzymałą i sztywną bazą dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 226 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano amortyzator hydrauliczny i nieco mniejszą, bo 180 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Peugeot Trekker 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w wysokoprofilowe opony dual-sport o rozmiarach 120/90-10 i 130/90-10 (przód/tył).