check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Malaguti F12 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 114
-10%
Filtr powietrza gąbkowy Athena Malaguti/MBK/Yamaha - S410485200002

11,52 zł

12,80 zł

Najniższa cena: 12,80 zł

Filtr powietrza gąbkowy Athena Malaguti/MBK/Yamaha - S410485200002

Szczęki sprzęgła Newfren - FC1383

321,36 zł

dostawa 0 zł

Szczęki sprzęgła Newfren - FC1383

stars    (2)
-10%
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena P400130444001 - P400130444001
Stacyjka Malaguti F12 - Y3-F10
Zestaw naklejek Polini  225.020 - 225.020
-10%
Pierścień tłoka Athena 40x1,1mm chrom - 070016/R

49,73 zł

55,26 zł

Najniższa cena: 55,26 zł

Pierścień tłoka Athena 40x1,1mm chrom - 070016/R

Rozrusznik elektryczny Tec - TC309.104
Filtr powietrza MIW Meiwa Y4185 - Y4185
Króciec gaźnika Tecnium  E1402508 - E1402508
Sprzęgło 107 mm Tecnium - E2876451
Cylinder Kit Polini Sport 50cm3 Minarelli Horizontal LC - P166.0094 Opcje +4
Tłumik Yasuni R-Series carbon/kevlar TUB902CK - TUB902CK
Uszczelka wydechu Centauro  - 990B11002

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Malaguti F12 50

  • Malaguti F12 50 Phantom LC 1994
  • Malaguti F12 50 Phantom LC 1995
  • Malaguti F12 50 Phantom AC 2009
  • Malaguti F12 50 Phantom LC 2009
  • Malaguti F12 50 Phantom AC 2010
  • Malaguti F12 50 Phantom LC 2010

other_motorcycle_models

Malaguti F12 50 Phantom

Malaguti F12 Phantom to sportowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej produkowany przez włoski koncern od 2005 roku. Dynamiczna stylistyka, dwukolorowe malowanie i mocny silnik dwusuwowy sprawiły, że ten model zdobył dużą popularność w całej Europie. Warto zaznaczyć, że w niektórych kręgach był stawiany na równi z takimi klasykami, jak Aprilia SR, Yamaha Aerox i Peugeot Speedfight - a to duży komplement dla Malaguti. Malaguti F12 Phantom został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy zapewniał posiadaczom to, co najlepsze - duże osiągi w specyfikacji wyjściowej i ogromną podatność na tuning mechaniczny. Seryjny singiel generował moc maksymalną na poziomie 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm. Wystarczyło zdjąć blokady fabryczne, a F12 Phantom rozpędzało się do ponad 85 km/h. Serce Malaguti otrzymało gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI, bezstopniową przekładnię automatyczną CVT i mechaniczną pompę oleju. Szkieletem Malaguti F12 Phantom była rama rurowa ze stali o podwyższonej wytrzymałości. Nierówności drogi amortyzował klasyczny widelec teleskopowy i progresywny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego. Phantom - jak na lata, w których był produkowany - posiadał układ hamulcowy z wyższej półki. Zarówno z przodu, jak i z tyłu widniała wentylowana tarcza hamulcowa z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Taki zestaw w skuterze, którego masa własna nie przekraczała 95 kilogramów, zapewniał fenomenalną skuteczność, krótką drogę hamowania i dobre wyczucie. Malaguti F12 Phantom 50 to doskonała propozycja dla osób, które szukają używanego skutera o dużym potencjale. Warto zaznaczyć, że na jego pokładzie znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 9 litrów. Nawet przy dynamicznej jeździe taka ilość paliwa spokojnie wystarczy na przejechanie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.