check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
KTM Go 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1830
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
-10%
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS Opcje +2
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Szczęki sprzęgła tylnego tuning 2T - 64006
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Króciec gaźnika - 56869

14,99 zł

Króciec gaźnika - 56869

stars    (6)
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
-10%
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
-10%
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Wariator komplet - 76909

52,00 zł

Wariator komplet - 76909

stars    (12)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 Opcje +7

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293 Opcje +5
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368 Opcje +9
Pasek napędowy 747x16,5x30 - 77551
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Dysza główna 85 M6 - 81369 Opcje +9

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367 Opcje +9
Cylinder 2T 50 cm3 sworzeń 10mm 3KJ - 74503
Obudowa filtra powietrza + filtr powietrza Airbox
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do KTM Go 50

  • KTM Go 50 1995
  • KTM Go 50 Chrono 1995
  • KTM Go 50 Chrono 1997
  • KTM Go 50 1994
  • KTM Go 50 Chrono 1994
  • KTM Go 50 1996
  • KTM Go 50 Chrono 502 1996
  • KTM Go 50 Chrono 1996
  • KTM Go 50 1997
  • KTM Go 50 Chrono 502 1997
  • KTM Go 50 1998
  • KTM Go 50 Chrono 502 1998
  • KTM Go 50 1999

other_motorcycle_models

KTM Go 50

KTM Go 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez Austriaków od 2000 roku. Jest bardzo ciekawą wariacją miejskiego środka transportu - łączy w sobie wygląd motocykli terenowych od KTM’a i balonowe opony rodem z Hondy Zoomer, jednocześnie zachowując najważniejsze cechy zwinnego skutera do miejskiej jazdy. Warto zwrócić uwagę także na dodatki (m.in. handbary i osłony przednich reflektorów), których nie spotkamy w żadnym innym jednośladzie z tego segmentu. Pod względem konstrukcyjnym KTM Go 50 nie różni się niczym od klasycznych miejskich skuterów. Napędza go dwusuwowy silnik o przeciętnych osiągach (4 KM i 3,5 Nm), przeniesieniem napędu zajmuje się bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, a za zasilanie odpowiada gaźnik. Mimo tego, właśnie dzięki swojej wyjątkowości stylistycznej, model Go 50 zdobył dużą popularność wśród początkujących motocyklistów. Chłodzona powietrzem jednostka napędowa o pojemności skokowej 49 ccm oferuje bardzo przystępne zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 2,5 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Oczywiście jeśli zboczymy z asfaltowych dróg - a stylistyka, handbary, wysoko podniesiony przedni błotnik i balonowe opony o terenowym bieżniku do tego zachęcają - to ta wartość może znacznie się zwiększyć. KTM Go 50 to ciekawa propozycja dla osób, które chciałyby wyróżnić się wśród klasycznych skuterów z najniższej klasy pojemnościowej. Niska masa (80 kilogramów) zapewni dobrą sterowność, niskie spalanie nie nadwyręży budżetu młodego motocyklisty, a popularna jednostka napędowa Minarelli Horizontal AC da duże pole do popisu w kwestii tuningu mechanicznego.