check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki KLR 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 562
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18 Opcje +4
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5 Opcje +7
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa Awina DR8ES - DR8ES
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana Opcje +4
-10%
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
-10%
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Łożysko SKF 6004 C3

18,99 zł

Łożysko SKF 6004 C3

stars    (7)
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 123 Kawasaki  - HF123

14,87 zł

17,49 zł

Najniższa cena: 17,49 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 123 Kawasaki - HF123

stars    (1)
-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

stars    (3)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
-5%
Zaworek iglicowy Tourmax - K5

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
-10%
Szczęki hamulcowe EBC 602 - S602

68,44 zł

76,04 zł

Najniższa cena: 76,04 zł

Szczęki hamulcowe EBC 602 - S602

stars    (2)
-10%
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015026

16,07 zł

17,85 zł

Najniższa cena: 17,85 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015026

stars    (1)
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067 Opcje +7

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067

stars    (2)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Płytka zaworowa JMP 29 [2,30 mm] Opcje +1
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Łożysko 6003 2RS C3 SKF - 6003 2RSH/C3
Żarówka Osram 12V 5W BA15s
-5%
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 (2 szt.) - MCB523 Opcje +3

87,50 zł

92,11 zł

Najniższa cena: 92,11 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 (2 szt.) - MCB523

Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
-10%
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

15,98 zł

17,75 zł

Najniższa cena: 17,75 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

-5%
Komplet naprawczy pompy wody - WMS-902

97,76 zł

102,90 zł

Najniższa cena: 102,90 zł

Komplet naprawczy pompy wody - WMS-902

stars    (2)
-5%
Szczęki hamulcowe TRW Lucas MCS 855 - MCS855

91,49 zł

96,30 zł

Najniższa cena: 96,30 zł

Szczęki hamulcowe TRW Lucas MCS 855 - MCS855

Akumulator żelowy 12V 14 Ah JMT YB14L-A2 (CB14L-A2) Opcje +3

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLR 600

  • Kawasaki KLR 600 B 1987
  • Kawasaki KLR 600 A 1984
  • Kawasaki KLR 600 B 1985
  • Kawasaki KLR 600 B 1986
  • Kawasaki KLR 600 B 1988
  • Kawasaki KLR 600 B 1989
  • Kawasaki KLR 600 1990
  • Kawasaki KLR 600 1991
  • Kawasaki KLR 600 1992
  • Kawasaki KLR 600 1993
  • Kawasaki KLR 600 1994
  • Kawasaki KLR 600 1986
  • Kawasaki KLR 600 1987
  • Kawasaki KLR 600 1988
  • Kawasaki KLR 600 1989
  • Kawasaki KLR 600 1985

other_motorcycle_models

Kawasaki KLR 600

Części motocyklowe

Kawasaki KLR 600 to motocykl klasy Enduro produkowany w latach 1984-1995, który przez cały okres sprzedaży cieszył się dużą popularnością na całym świecie. W dużej mierze był to efekt wytrzymałej konstrukcji i fenomenalnych właściwości terenowych, choć i kilka udogodnień, jakie przygotowali dla kierowców japońscy konstruktorzy, pozytywnie wpłynęło na ostateczny sukces. Jednym z nich był elektryczny rozrusznik, po raz pierwszy zastosowany w jednośladzie z tego segmentu o tak dużej pojemności skokowej silnika. W porównaniu do konkurencyjnych maszyn wyposażonych w tradycyjny kickstarter i zawór dekompresyjny można pokusić się o stwierdzenie, że KLR 600 w dniu swojej premiery był nowoczesnym motocyklem.

Jak przystało na klasycznego "obieżyświata" z połowy lat 80' ubiegłego wieku, KLR 600 zostało wyposażone przez inżynierów z Kawasaki w czterosuwowego "singla" o dużej pojemności skokowej (564 cm³). Moc maksymalna 42 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm w maszynie o suchej masie niespełna 135 kilogramów (ówcześnie najniższej w swojej klasie) dawały dobre przyspieszenia oraz prędkość maksymalną 160 km/h. Nienaganna kultura pracy i niskie zapotrzebowanie na paliwo to zasługa dobrze zsynchronizowanego układu zasilania gaźnikami marki Keihin oraz czterozaworowej głowicy z podwójnym wałkiem rozrządu. Dzięki precyzyjnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach zarówno na trasie, jak i w terenie użytkownicy nie musieli nadwyrężać silnika, który przez efektywne chłodzenie cieczą i tak był zabezpieczony przed nieustanną pracą w trudnych warunkach. Niewysilona jednostka napędowa podczas odpowiedniej eksploatacji gwarantowała zużycie benzyny w granicach 4,5-5,5 l/100 kilometrów, dlatego 11,5 litrowy zbiornik paliwa zapewniał zadowalający zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.

Poza układem hamulcowym w podwoziu nie znajdziemy większych niedociągnięć. Jednostkę napędową osadzono w solidnej ramie z profili i rur stalowych, będących jedną z największych zalet KLR 600. Amortyzacją kół o rozmiarze 21 i 17 cali zajmuje się powietrzny widelec teleskopowy oraz pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na dwustronnym wahaczu wleczonym. Oba komponenty oczywiście nie posiadają regulacji, jednakże przez odpowiednie zestrojenie zapewniają dobrą sprawność w wymagającym off-road'zie i zadowalającą skuteczność na asfaltowych szlakach. Najsłabszym punktem podwozia, jak i całego motocykla, jest tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. O ile jeszcze przednia tarcza o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny dają sobie radę przy dużych prędkościach, to niewielki "bębenek" nie radzi sobie nawet z tak lekkim motocyklem.

Kawasaki KLR 600 z pewnością na długo pozostanie w pamięci miłośników dalekiej turystyki i przepraw off-road'owych. Prosta budowa jednostki napędowej, dobre zawieszenia i właściwości jezdne na najwyższym poziomie to cechy, dzięki którym nawet dziś ponad trzydziestoletnia "Kawa" cieszy się sporą popularnością wśród motocyklistów, dla których sprawdzone rozwiązania i niskie koszty eksploatacji to wartości większe od natłoku elektronicznych gadżetów.