Posiadamy Części motocyklowe do Honda SA 50 Vision
- Honda SA 50 Vision 1992
- Honda SA 50 Vision 1995
- Honda SA 50 Vision 1991
- Honda SA 50 Vision 1993
- Honda SA 50 Vision 1994
- Honda SA 50 S Vision 1988
- Honda SA 50 Vision 1988
- Honda SA 50 Vision 1989
- Honda SA 50 Vision 1990
- Honda SA 50 Vision 1996
- Honda SA 50 Vision 1997
other_motorcycle_models
- Honda SA 50
- Honda CBF 600
- Honda CB 1300 Super Four
- Honda NC 750
- Honda NC 700
- Honda CB 1300 Super Bol dor
- Honda CBR 1000 Fireblade
- Honda CB 1300
- Honda CB 1100
- Honda VF 1100
- Honda VT 1300
- Honda VF 750
- Honda VF 700
- Honda VT 1100
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda SA 50 Vision
Honda SA 50 Vision to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez japoński koncern w latach 2012-2017. Ekonomiczna jednostka, jakość wykonania wyznaczająca standardy i atrakcyjna stylistyka - to cechy modelu Vision 50, dzięki którym jego popularność w latach sprzedaży w niektórych krajach (w tym w Polsce) robiła niemałe wrażenie.
Honda SA 50 Vision została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 3,4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. W skuterze o masie nieprzekraczającej 100 kilogramów (już z paliwem i płynami eksploatacyjnymi, na mokro) taka specyfikacja daje gwarancję dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych japońskiego producenta). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która - w porównaniu do przeniesienia napędu znanego z np. motorowerów - jest praktycznie bezobsługowa. Na pokładzie modelu SA 50 Vision nie zabrakło elektrycznego rozrusznika, zapłonu CDI i elektronicznego systemu wtrysku paliwa. Niska masa jednośladu i nie wysilona konstrukcja czterosuwu zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra zapewnia zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Nad bezpieczeństwem użytkowników Hondy SA 50 Vision czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. Z przodu zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, zaś z tyłu - tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny). O komfort jazdy dba miękko zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzą: widelec teleskopowy i amortyzator olejowy wyposażony w kilku stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny.