Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 422
-5%
18,74 zł
19,73 zł
Najniższa cena: 19,73 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-5%
16,43 zł
17,29 zł
Najniższa cena: 17,29 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-5%
105,10 zł
110,63 zł
Najniższa cena: 110,63 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
-10%
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
-5%
68,12 zł
71,71 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-101 - MSB-101
-5%
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
(1)
-10%
35,64 zł
39,60 zł
Najniższa cena: 39,60 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 415 SFA (2 szt.) - SFA415
-10%
41,22 zł
45,80 zł
Najniższa cena: 45,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x45x8/10,5 NOK - P40FORK455023
-10%
52,20 zł
58,00 zł
Najniższa cena: 58,00 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 388 SFA (2 szt.) - SFA388
(4)
-5%
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634
(1)
-5%
65,08 zł
68,50 zł
Najniższa cena: 68,50 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-14/1
(1)
-5%
65,30 zł
68,74 zł
Najniższa cena: 68,74 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-102 - MSB-102
(1)
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NSS 250 Jazz
- Honda NSS 250 Jazz 2001
- Honda NSS 250 A Jazz ABS 2001
- Honda NSS 250 A Jazz ABS 2003
- Honda NSS 250 A Jazz ABS 2004
- Honda NSS 250 Jazz ES 2001
- Honda NSS 250 Jazz 2003
- Honda NSS 250 Jazz ES 2003
- Honda NSS 250 Jazz 2004
- Honda NSS 250 Jazz ES 2004
- Honda NSS 250 Jazz ES 2002
- Honda NSS 250 A Jazz ABS 2002
- Honda NSS 250 EX Jazz ABS 2005
- Honda NSS 250 X Jazz 2005
- Honda NSS 250 EX Jazz ABS 2006
- Honda NSS 250 X Jazz 2006
- Honda NSS 250 EX Jazz ABS 2007
- Honda NSS 250 X Jazz 2007
other_motorcycle_models
- Honda NSS 750
- Honda NSS 350
- Honda NSS 125
- Honda NSS 250
- Honda NSS 300
- Honda NSS 250 Forza
- Honda NSS 125 Forza
- Honda NSS 350 Forza
- Honda NSS 300 Forza
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
Honda NSS 250 Forza
Honda NSS 250 Forza to sportowy skuter miejski produkowany przez japoński koncern od 2015 roku. Mocny silnik zapewnia odpowiednie warunki do szybkiej jazdy po autostradzie, kompaktowa budowa i ekonomiczny silnik na wtrysku dobrze sprawdzają się w mieście, a wysoka jakość wykonania, z której znane są jednoślady Hondy, to gwarant bezawaryjnej eksploatacji przez długie lata. Krótko mówiąc, model NSS 250 Forza spełnia wszystkie potrzeby i oczekiwania użytkowników szukających maxi skutera z pazurem.
Honda NSS 250 Forza została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 279 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa PGM-Fi, elektryczny rozrusznik i zapłon tranzystorowy. Jednostka modelu NSS 250 Forza generuje moc maksymalną 19 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 21 Nm przy 5000 obr./min, co umożliwia jazdę z prędkością prawie 140 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która uważana jest wśród użytkowników za praktycznie bezawaryjną. Na pokładzie Hondy znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności ponad 12 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,5 l/100 kilometrów wystarczy on na przejechanie ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy NSS 250 Forza jest rama z rur stalowych i aluminiowy wahacz. Z przodu skutera znajdziemy widelec teleskopowy (średnica lag - 35 mm, skok 94 mm) i wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 256 mm z 3-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym i systemem CBS (prawa dźwignia hamulca uruchamia hamulce przy obu kołach). Z tyłu zamontowano dwa amortyzatory olejowe o skoku 97 mm i tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Honda NSS 250 Forza porusza się na 14 i 13 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-14 i 140/70-13 (przód/tył).