check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda NH 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 40
-10%
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
-10%
Świeca zapłonowa NGK BPR6HS - BPR6HS

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR6HS - BPR6HS

stars    (2)
-10%
Świeca zapłonowa NGK BPR6HIX irydowa - BPR6HIX

55,35 zł

61,50 zł

Najniższa cena: 61,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR6HIX irydowa - BPR6HIX

-10%
Sprężyna wariatora Athena zielona 25kg - 070496

31,32 zł

34,80 zł

Najniższa cena: 34,80 zł

Sprężyna wariatora Athena zielona 25kg - 070496

-10%
Szczęki hamulcowe EBC 302 - H302

51,66 zł

57,40 zł

Najniższa cena: 57,40 zł

Szczęki hamulcowe EBC 302 - H302

Przekaźnik rozrusznika 67-800 - 67-800
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 176 SFA (2 szt.) - SFA176 Opcje +1

17,71 zł

19,68 zł

Najniższa cena: 19,68 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 176 SFA (2 szt.) - SFA176

Pasek napędowy Gates Boost+ - 9802-31203
Cewka zapłonowa CPS28 - CPS28

103,39 zł

Niedostępny

Cewka zapłonowa CPS28 - CPS28

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Honda NH 50

  • Honda NH 50 Lead 1983
  • Honda NH 50 Lead 1984
  • Honda NH 50 MD Lead 1982
  • Honda NH 50 MD Lead 1983
  • Honda NH 50 MD Lead 1984
  • Honda NH 50 MD Lead 1985
  • Honda NH 50 MS Lead 1983
  • Honda NH 50 MS Lead 1984
  • Honda NH 50 MS Lead 1985

other_motorcycle_models

Honda NH 50 Lead

Honda NH 50 Lead to kultowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którego światowa premiera odbyła się w 1983 roku. Już w pierwszych latach produkcji wszystkie wersje pojemnościowe (50, 80, 90, 100 i 125 ccm) zyskały uznanie początkujących motocyklistów, a najmniejszy model NH 50 Lead okazał się niemałym sukcesem sprzedażowym. Bezawaryjna konstrukcja, najwyższa jakość wykonania typowa dla wszystkich produktów Hondy i satysfakcjonujące osiągi dwusuwowego silnika to doskonałe cechy, które dopiero otwierają listę zalet tego skutera. Honda NH 50 Lead została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można ją prowadzić ją na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (tylko osoby pełnoletnie). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się zapłonem CDI, dwoma rozrusznikami (nożnym/kopniakiem i elektrycznym), rozrządem membranowym i układem wydechowym z katalizatorem. Małolitrażowa jednostka modelu NH 50 Lead generuje moc maksymalną 3,5 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5750 obr./min. Niewielka masa skutera (na sucho tylko 86 kilogramów) sprawia, że takie osiągi nie tylko pozwalają na sprawne przyspieszenia wśród innych kierowców ruchu miejskiego, ale także umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami silnika konieczny jest demontaż blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do ustawowych 45 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie skutera Honda NH 50 Lead znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 7 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Hondy NH 50 Lead opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych. Jest ona bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i prostego układu hamulcowego, który dobrze spełnia swoje zadanie. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy (w większych wersjach stosowano wahacz pchany z amortyzatorem hydraulicznym), z tyłu zaś - dwa amortyzatory hydrauliczne. Nad bezpieczeństwem użytkowników dbają dwa mechaniczne hamulce bębnowe. Honda NH 50 Lead porusza się na 10 calowych felgach ze stali (w późniejszych modelach zastąpiono je aluminiowymi odlewami), które obuto w opony szosowe dobrej jakości.