Części motocyklowe
Honda CB 1000 Neo Sports Cafe +
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 359
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(23)
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
-10%
287,10 zł
319,00 zł
Najniższa cena: 319,00 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 296 HH komplet - FA296HH
-15%
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
(23)
-10%
431,07 zł
478,97 zł
Najniższa cena: 478,97 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
(13)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
18,24 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901TM 10X1,25 kolor tytanowy - MCH901T
-20%
397,20 zł
496,50 zł
Najniższa cena: 496,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 525 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID525VX3G&B-116
(1)
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951TM 10X1,25 podwójna kolor tytanowy - MCH951T
-10%
55,17 zł
61,30 zł
Najniższa cena: 61,30 zł
Zębatka przód JT JTF1332.15RB, 15z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1332.15RB
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 1000 Neo Sports Cafe +
- Honda CB 1000 RA Neo Sports Cafe + ABS 2019
- Honda CB 1000 RA Neo Sports Cafe + ABS 2020
other_motorcycle_models
- Honda CB 300
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda CB 150
- Honda CB 350
- Honda CB 200
- Honda CB 160
- Honda CB 360
- Honda CB 1300
- Honda CB 175
- Honda CB 900
- Honda CB 1100
- Honda CB 750
- Honda CB 400
- Honda CB 500
- Honda CB 550
- Honda CB 250
- Honda CB 650
- Honda CB 1000
- Honda CB 300 Neo Sports Cafe
- Honda CB 700
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe
- Honda CB 125 Neo Sports Cafe
- Honda CB 1300 X4
- Honda CB 50
- Honda CB 750 Bol Dor
- Honda CB 500 Twin
- Honda CB 750 Hondamatic
- Honda CB 400 Four
- Honda CB 750 Supersport
- Honda CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 Hornet
- Honda CB 750 Four
- Honda CB 750 Seven Fifty
- Honda CB 750 Custom
- Honda CB 500 Sport
- Honda CB 600 Hornet
- Honda CB 500 Four
- Honda CB 400 Euro
- Honda CB 400 Twin Automatic
- Honda CB 1300 Super Four
- Honda CB 125 Twin
- Honda CB 1100 X-11
- Honda CB 1100 Bol dor
- Honda CB 1000 Fireblade SP
- Honda CB 1000 Fireblade
- Honda CB 1100 Gussrad
- Honda CB 1300 Super Bol dor
- Honda CB 100
Honda CB 1000
Honda CB 1000 to motocykl klasy naked z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1992-1996. Największą zaletą modelu CB 1000 była pochodząca z Hondy CBR 1000 F Hurricane jednostka napędowa, która zawsze oferowała odpowiedni zapas mocy. Poza tym CB 1000 cechowała ponadczasowa stylistyka, fenomenalne właściwości jezdne i - co typowe dla wszystkich motocykli Hondy - najwyższa jakość wykonania połączona z dużą trwałością zastosowanych podzespołów.
Honda CB 1000 została wyposażona w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności skokowej 998 ccm. Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa generowała moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 89,5 Nm, co gwarantowało dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Dzięki niskiej masie własnej - model CB 1000 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem ważył 262 kilogramy - zużycie paliwa zostało utrzymane na satysfakcjonującym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 kilometrów sprawiało, że na zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów użytkownicy dysponowali zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 1000 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), będąca solidną bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Komfortową jazdę i odpowiednią stabilność podczas szybkiej jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory gazowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Honda CB 1000 toczy się na 18. calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.