Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1197
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Supersport 900
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1998
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1998
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1985
- Ducati Supersport 900 SS 1975
- Ducati Supersport 900 SS 1976
- Ducati Supersport 900 SS 1977
- Ducati Supersport 900 SS 1978
- Ducati Supersport 900 SS 1979
- Ducati Supersport 900 SS 1980
- Ducati Supersport 900 SS 1981
- Ducati Supersport 900 SS 1982
- Ducati Supersport 900 SS 1990
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1991
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1991
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1992
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1992
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1993
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1993
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1994
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1994
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1995
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1995
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1996
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1996
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1997
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1997
- Ducati Supersport 900 SS Final Edition 1998
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 1999
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 1999
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 2000
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 2000
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 2001
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 2001
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 2002
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 2002
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1979
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1980
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1981
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1982
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1983
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1984
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1975
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1976
- Ducati Supersport 900 SS Mike Hailwood Replica 1977
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1977
- Ducati Supersport 900 SS Mike Hailwood Replica 1978
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1978
- Ducati Supersport 900 S II 1982
- Ducati Supersport 900 SS 1983
- Ducati Supersport 900 SS 1984
- Ducati Supersport 900 SS 1986
- Ducati Supersport 900 SS 1987
- Ducati Supersport 900 SS 1988
- Ducati Supersport 900 SS 1989
- Ducati Supersport 900 SS FE 1999
other_motorcycle_models
- Ducati Supersport 950
- Ducati Supersport 800
- Ducati Supersport 620
- Ducati Supersport 700
- Ducati Supersport 600
- Ducati Supersport 400
- Ducati Supersport 350
- Ducati Supersport 750
- Ducati Supersport 1000
- Ducati Supersport DS 1000 Carenata
- Ducati Supersport 939
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
Ducati SS Supersport 900
Ducati 900SS to motocykl sportowy produkowany przez włoski koncern w latach 1975-2000. Model 900SS, zwany również Supersport 900, to jeden z najbardziej udanych i najdłużej sprzedawanych jednośladów w historii marki z Bolonii. Pierwsza wersja 900SS zaprezentowana w połowie lat 70 wyróżniała się na tle konkurencji niską masą własną, ponadprzeciętnymi osiągami i fenomenalnym wyglądem, co jest akurat typowe dla produktów Ducati.
Ducati 900SS zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie L (czyli V-ka o 90 st. rozwarciu cylindrów) o pojemności skokowej 904 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym (w Supersport 900 jest to SOHC, dwa zawory na cylinder), elektronicznym zapłonem włoskiej marki Marelli i elektrycznym rozrusznikiem. Serce sportowej “włoszki” generuje moc maksymalną 80 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 77,2 Nm przy 6500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie 188 kilogramów (na sucho) takie osiągi pozwalają na naprawdę szybką jazdę (v-max ponad 230 km/h) i dynamiczne przyspieszenie. Na ¼ mili model 900SS uzyskał wynik 11,4 sek. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasyczny łańcuch motocyklowy i hydrauliczne, suche sprzęgło. Na pokładzie Ducati 900SS znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów, który przy średnim spalaniu 5,5 l/100 kilometrów zapewnia zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati 900SS jest kratownicowa rama rurowa ze stali chromowo-molibdenowej i dwustronny wahacz wleczony z lekkiego aluminium. Z przodu motocykla zamontowano widelec Upside-down (średnica lag - 43 mm) renomowanej marki Showa z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i odbicia. Z tyłu zaś, amortyzator monoshock Showa z takim samym zakresem regulacji. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i zaciski 4-tłoczkowe (z przodu) oraz tarcza o średnicy 245 mm i zacisk 2-tłoczkowy (z tyłu). Ducati 900SS porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17.