Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 45
296,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG636 Yamaha FZS FZR XJ600 XT660 YZF 600 Thundercat - NG636
(1)
188,29 zł
Sprężyny sprzęgła Barnett - 505-44-06090
664,53 zł
Niedostępny
Akumulator litowo-jonowy 12V 5 Ah Skyrich YT12B-BS z wskaźnikiem naładowania - HJT12B-FP
(18)
1 705,37 zł
Niedostępny
Zestaw tarcz sprzęgła z przekładkami 48 zębów Ducati STM - ADU-0030
819,01 zł
Niedostępny
Zestaw napędowy Afam 525 XSR2 15/43 zębatka tył aluminiowa - 484717
399,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati ST2 ST4 99-03 typ O przyciemniana - 4025066517220
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati ST2 ST4 99-03 typ T przeźroczysta - 4025066517510
459,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati ST2 ST4 99-03 typ T czarna - 4025066517596
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati ST2 ST4 99-03 typ T przyciemniana - 4025066517527
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati ST2 ST4 99-03 typ O czarna - 4025066517299
399,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati ST2 ST4 99-03 typ O przeźroczysta - 4025066517213
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ R przyciemniana - 4025066508525
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ R przeźroczysta - 4025066508518
459,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ R czarna - 4025066508594
459,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ T czarna - 4025066507849
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ T przyciemniana - 4025066507771
459,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ S czarna - 4025066507696
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ S przyciemniana - 4025066507627
429,00 zł
Niedostępny
Szyba motocyklowa MRA Ducati 748 916 996 998 typ T przeźroczysta - 4025066507764
Artykuły z bloga
other_motorcycle_models
- Ducati ST4 916
- Ducati ST4 916 Sporttouring
- Ducati ST4S 996
- Ducati ST4S 996 Sporttouring
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
- Ducati Panigale 1199
- Ducati Hypermotard 821
- Ducati Monster 796
- Ducati Streetfighter 1100
Ducati ST4 916 Sporttour.
Ducati ST4 (916) to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez włoski koncern w latach 1999-2003. Mocna jednostka napędowa z charakterystycznym rozrządem desmodromicznym, dopracowane podwozie zapewniające komfort i bezpieczeństwo oraz ponadczasowy design, który sprawia, że nawet dziś - ponad 20 lat od premiery - model ST4 nadal wygląda świeżo to dopiero początek długiej listy zalet Ducati.
Ducati St4 (916) zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L, kąt rozwidlenia cylindrów 90 stopni) o pojemności skokowej 916 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada elektroniczny system wtrysku paliwa firmy Marelli (korpus przepustnicy - 50 mm), nowoczesny układ wydechowy z katalizatorem i aluminiowymi tłumikami, desmodromiczny rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder), elektroniczny zapłon Marelli i rozrusznik elektryczny. Serce modelu St4 (916) generuje moc maksymalną 107 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 89 Nm przy 7500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 251 km/h i dość sprawne przyspieszenia (Ducati pokonało dystans ¼ mili w czasie 11,3 sek). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, suchego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym i klasycznego łańcucha napędowego. Na dużych dystansach niezbędnym elementem każdego motocykla jest pojemny zbiornik paliwa, dlatego na pokład turystyka od Ducati zabierzemy aż 21 litrów benzyny. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,1 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati ST4 (916) jest charakterystyczna dla włoskich maszyn rama kratownicowa z rur stalowych i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Komfort jazdy i precyzyjne prowadzenie zapewnia zawieszenie marki Showa - z przodu znajdziemy w pełni regulowany widelec teleskopowy USD (średnica lag - 43 mm), a z tyłu progresywny, centralny amortyzator z pełnym zakresem regulacji, który oparto na wsporniku typu piggy back. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedna, 245 mm tarcza hamulcowa i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Ducati ST4 (916) porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 - ZR17 i 180/55 - ZR17 (przód/tył).