Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 38
-10%
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
(31)
-10%
51,69 zł
57,43 zł
Najniższa cena: 57,43 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
(19)
236,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG1186 - NG1186
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do Daelim VJ 125
- Daelim VJ 125 Roadwin 2003
- Daelim VJ 125 Roadwin 2004
- Daelim VJ 125 Roadwin 2005
- Daelim VJ 125 Roadwin 2006
- Daelim VJ 125 Roadwin 2007
- Daelim VJ 125 Roadwin 2010
- Daelim VJ 125 Roadwin 2009
other_motorcycle_models
- Daelim VJ 125 Roadwin
- Daelim VJR 250
- Daelim VJF 250 Roadwin FI
- Daelim VJF 125 Roadwin FI
- Daelim S1 125
- Daelim Roadwin 125
- Daelim S2 125
- Daelim VT 125
- Daelim VS 125
- Daelim VC 125
- Daelim SQ 125
- Daelim SN 125
- Daelim SL 125
- Daelim SG 125
- Daelim SC 50
- Daelim SC 125
- Daelim S2 250
- Daelim SJ 50
- Daelim Rocket 125
- Daelim Roadsport 125
- Daelim NS 125
- Daelim NF 125
- Daelim GZ 50
- Daelim GZ 125
- Daelim SU 125
- Daelim SU 100
- Daelim SE 50
- Daelim CB 115 City Best
- Daelim S 300 EFI
- Daelim Citi Ace 110
- Daelim S3 125
- Daelim S4 50
- Daelim Bonita 50
- Daelim S300 250 FI
- Daelim B-Bone 125
- Daelim Altino 125
- Daelim Delfino 100
- Daelim Altino 100
- Daelim GZ 50 Message
- Daelim XQ1 125
- Daelim SC 125 Besbi
- Daelim XQ2 300
- Daelim VL 125 Daystar
- Daelim VC 125 Advance
- Daelim GZ 50 Tapo
- Daelim SL 125 History
Daelim VJ 125
Daelim VJ 125 Roadwin to małolitrażowy motocykl klasy naked, produkowany przez południowokoreański koncern Daelim Motor Company od 2011 roku. Rasowy wygląd, niezawodna konstrukcja (przypominamy, że ta marka od początku istnienia jest bardzo blisko z Hondą), satysfakcjonujące osiągi i przystępna cena to cechy, dzięki którym Roadwin 125 zdobył dużą popularność na całym świecie (często można go spotkać m.in. w Polsce).
Daelim VJ 125 Roadwin został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy cechuje się prostą konstrukcją: rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny zapłon TCI, elektryczny rozrusznik oraz układ wydechowy z katalizatorem i jedną sondą lambda, dzięki któremu model VJ 125 Roadwin spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 4. Niewielki singiel generuje moc maksymalną 15 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Roadwina znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności prawie 15 litrów. Przy umiarkowanym apetycie silnika czterosuwowego wystarcza on na przejechanie około 500 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Dealima VJ 125 Roadwin jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony (w zależności od roku produkcji wykonany z aluminium lub stali). Komfort podróżowania zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie: z przodu widelec teleskopowy o skoku 120 mm, z tyłu centralny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny o skoku 100 mm. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowy układ hamulcowy. Z przodu zamontowano tarczę o średnicy 276 mm i zacisk dwutłoczkowym, zaś z tyłu - tarczę o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy. Daelim VJ 125 Roadwin porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 110/70-17 i 140/60-17.