Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 103
45,81 zł
Pasek alternatora BMW - 4PK611
369,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ SPS przyciemniana - 4025066115235
399,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ HI przyciemniana - 4025066948024
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 bezbarwny - 4025066125036
429,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ RNB przyciemniana - 4025066120659
429,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA Sportowy typ XCSA 9x26 przyciemniany - 4025066139361
369,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ SPS przeźroczysta - 4025066115228
-10%
494,82 zł
549,80 zł
Najniższa cena: 549,80 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400068600980/2
399,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ HI przeźroczysta - 4025066948017
399,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ VFSZ przeźroczysta - 4025066144235
429,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ VFSC czarna - 4025066140374
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 przyciemniany - 4025066125043
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1100
- BMW R 1100 RS ABS 1993
- BMW R 1100 RS ABS 1996
- BMW R 1100 RS ABS 1995
- BMW R 1100 RS ABS 1994
- BMW R 1100 RS ABS 1997
- BMW R 1100 S ABS 2006
- BMW R 1100 S 2006
- BMW R 1100 R ABS 1994
- BMW R 1100 R 1994
other_motorcycle_models
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW R 850
- BMW R 18 1800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW R 900
- BMW R 65 650 RT
- BMW R 1200 NineT Urban G/S
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 1250 RT
- BMW R 1250 RS
- BMW R 1250 R
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW R 1200 R
- BMW R 1200 RS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW R 1200 RT
- BMW R 1200 HP2 Sport
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1150 RT
- BMW R 1200 ST
- BMW R 1100 RT
- BMW R 68 600
BMW R1100
BMW R1100 to seria motocykli z różnych klas, produkowana przez niemiecki koncern w latach 1998-2005. Przez 8 lat obecności w ofercie BMW, w ramach rodziny R1100 wprowadzono do oferty takie wersje motocykli, jak: S (sportowo-turystyczny), R (naked bike), GS (turystyczne enduro), RT (turystyczny) i RS (sportowo-turystyczny).
Wszystkie modele z serii R1100 posiadają dwucylindrową jednostkę napędową w układzie bokser o pojemności skokowej 1085 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem (cylindry chłodzone powietrzem, a głowice olejem) silnik czterosuwowy posiada 4-zaworową głowicę, elektroniczny system wtrysku paliwa (wersja S) i elektroniczny zapłon Bosch Motronic MA (wersja S, po 2003 roku). W zależności od wersji, serce R1100 generuje moc maksymalną od 76 KM (wersja R) do 98 KM (wersja S) i maksymalny moment obrotowy od 93 Nm (wersja R) do 97 Nm (wersja S). W dniu wprowadzenia do oferty silnik z wersji S był najmocniejszym bokserem, jaki kiedykolwiek powstał w fabrykach BMW. Moc i moment - niezależnie od wersji - przenoszone są przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach, bezobsługowy wał napędowy i suche sprzęgło.
Szkieletem BMW R1100 jest trzyczęściowa rama kompozytowa, dwie ramy pomocnicze ze stali i aluminium (przednia i tylna) oraz jednostka napędowa, która stanowi element nośny całej konstrukcji. Zawieszenie kół to dwa autorskie rozwiązania od BMW. Z przodu znajdziemy Telelever, a z tyłu Paralever. W wersji S nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) i jedna tarcza o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). W ramach wyposażenia opcjonalnego dostępny był ABS (w wersji S, RS i GS).